پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین نتیجه گیری والورده : مربی عملکرد 5 بازیکن را دوست دارد !

کد خبر : 81587  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 مرداد 1397
تور پیش فصل به ارنستو والورده برای رفع برخی تردیدها کمک کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , اگرچه تور پیش فصل برای آماده سازی فصل است اما به غیر از منافع تجاری و موضوع برند باشگاه در مورد تیم نیز هست و ارنستو والورده تاکنون چندین نتیجه گیری داشته است .

 

مونیر الحدادی جایگزین سوارز

2 بازی اول بارسلونا چند نکته را برای مربی ثابت کرد . اولین نکته این است که مونیر جایگزین سوارز در فصل خواهد شد . بارسلونا به دنبال تمدید 5 ساله او این بازیکن است . آلکاسر پس از 2 فصل نیوکمپ را در جستجوی دقایق بازی ترک میکند زیرا آنطور که در 2 بازی پیش فصل دیدیم آلکاسر حتی 1 دقیقه بازی نکرد درحالی که مونیر در هر 2 بازی شرکت داشت .

 

آرتور , بازیکنی برای کنترل توپ

نکته دوم خیلی زودتر اتفاق افتاد . اگرچه آرتور تنها 3 هفته است که با تیم جدید کار میکند اما نشان داد او همان بازیکنی است که بارسلونا برای کنترل میانه میدان نیاز دارد . فراتر از گلی که آرتور برابر تاتنهام زد این بازیکن گویانیایی , موفق شده تا دل والورده را بدست بیاورد . رافینیا نیز گفته وقتی توپ زیر پای آرتور است مشابه ژاوی بازی میکند .

 

رافینیا میتواند بازیکن مفیدی باشد

با وجود شکست بارسلونا برابر رم اما رافینیا یکی از بهترین بازیکنان بود و ارنستو پس از بازی گفت " من با رافینیا خوشحالم " . هافبک اسپانیایی - برزیلی  بارسلونا پیش از این برابر تاتنهام موفق به دادن 2 پاس گل شده بود و برابر رم نیز گلزنی کرد . رافینیا در مصاحبه ای اخیرا گفته اگر مصدوم نشود میتواند بازیکن مفیدی برای بارسلونا باشد . آچار فرانسه بودن رافینیا نیز باعث شده تا رافینیا برای مربی ارزشمند تر شود .

 

مالکوم , منبعی برای هر دو باند

اگرچه والورده پس از بازی با تاتنهام اعتراف کرد که مالکوم خرید مورد نظر او نبوده است اما این به معنای اولویت نداشتن بازیکن برزیلی نیست . از آن موقع نظر والورده تغییر کرده است . والورده اخیرا اقدام به ستایش مالکوم کرد و گفت " او برای بازی در هر دو باند قوی است و شوت زن است " .

 

فرض بر این است که میراندا نیمکت آلبا خواهد بود

یکی از بازیکنان لاماسیا که دارای بیشترین شانس برای حضور در تیم اول است . میراندا بازی را مقابل تاتنهام آغاز کرد و نشان داد توانایی جایگزینی با آلبا را دارد . 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.