پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دستمزد و زانو آخرین سدهای انتقال رسمی ویدال !

کد خبر : 81610  |  زمان ارسال : جمعه 12 مرداد 1397
امروز می تواند رسمی شود

اختصاصی بارسانیوز – از غروب روز گذشته آرتورو ویدال سریعا در رسانه های مختلف و منابع اسپانیایی و ایتالیایی در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار گرفت که موندو دیپورتیوو از مذاکره روی آخرین جزئئیات توافق با ویدال بر سر دستمزد خبر داد به صورتی که این انتقال می تواند کمتر از 20 میلیون یورو امروز رسمی شود.

 

طبق گزارش، بارسلونا اقدام سریعی برای جذب آرتورو ویدال 31 ساله انجام داده و امیدوار است این انتقال را امروز نهایی کند پس از اینکه مذاکرات با آدرین رابیو با ورود ناصر الخلیفی پیشرفتی نداشت.

 

پس از علاقه دو تیم شهر میلان به جذب ویدال، ایجنت این هافبک شیلیایی او را به بارسلونا نیز پیشنهاد کرد که مدیران بارسلونا سریعا پرونده او را باز کردند و ارنستو والورده نیز او را برای جانشینی پائولینیو تایید کرد.

 

آخرین جزئیات مذاکرات با ایجنت ویدال

 

طبق گزارش، پس از توافق اولیه و شخصی ویدال با بارسلونا برای قراردادی 3 ساله و مذاکره با بایرن مونیخ، تا شب گذشته مذاکره بر سر دستمزد آرتورو ویدال در جریان بوده است.

 

 

ویدال دوست ندارد تا دستمزد او در بارسلونا کمتر از دستمزد پیشنهادی دو تیم شهر میلان باشد و پیشنهاد دستمزد اولیه بارسلونا را نپذیرفت که این موضوع همچنان در حال مذاکره به سر می برد که باعث شده اعلام رسمی به تعویق بیافتد و می تواند تا ساعات آینده کمتر از 20 میلیون یورو اعلام شود.

 

 درحالی که به نظر می رسید ویدال راهی اینتر شود اما پسر او چهارشنبه طی ویدیویی در یوتیوب از بارسلونا در کنار اینتر میلان پرده برداشت چون بارسلونا در دو روز گذشته برای جذب ویدال سریعا وارد عمل شد.

 

چالش دو بار عمل جراحی ویدال

 

باتوجه به اینکه ویدال از ناحیه زانوی پای راست خود دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفته به صورت ویژه توسط دکتر پرونا و سایر متخصصان پزشکی باشگاه بررسی خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.