پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رافینیا آلکانتارا در کانون توجهات خرید

کد خبر : 81629  |  زمان ارسال : جمعه 12 مرداد 1397
احتمال دارد اینتر میلان بار دیگر برای جذب رافینیا اقدام کند !

اختصاصی بارسا نیوز - احتمال دارد رافینیا دوباره راهی سری آ شود.

 

طبق گزارش موندو ، رافینیا آلکانتارا یکی از بازیکنانی بود که باشگاه منتظر خروجش بود چرا که باشگاه اینتر میلان حق خرید این بازیکن را در اختیار داشت اما در نهایت این باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفت این بند را فعال نکند. هافبک برزیلی بارسلونا حالا در تور پیش فصل عملکرد شگفت انگیزی از خود نشان داده و سطح بالای خود را بار دیگر به رخ کشیده است. با توجه به این عملکرد خوب احتمال دارد که اینتر میلان بار دیگر برای جذب وی دست به کار شود.

 

بازگشت این بازیکن به اینتر میلان دور از دسترس نیست. این باشگاه ایتالیایی برای تقویت خط هافبک خود خواهان ورود آرتور ویدال بوده که به نظر میرسد در ساعات آینده انتقال این هافبک اهل کشور شیلی به بارسلونا نهایی میشود. از طرف دیگر نیز آن ها وضعیت جذب مودریچ ستاره کروات رئال مادرید را نیز زیر نظر گرفته بودند که با توجه به نقش مودریچ در رئال مادرید به نظر میرسد که او یک بازیکن غیر قابل  فروش است.

 

والورده در کنفرانس های مطبوعاتی خود عملکرد رافینیا را مورد ستایش خود قرار داده بود اما آینده این بازیکن هنوز مشخص نیست. رافینیا میخواهد در باشگاهی بازی کند که نقش مهمی داشته باشد و دقایق زیادی به دست آورد او از بازگشت دوباره به اینتر میلان استقبال میکند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.