پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا بارسلونا کمتر از نصف یوونتوس در تابستان خرج کرده است ؟

کد خبر : 81653  |  زمان ارسال : شنبه 13 مرداد 1397
گزارشی از گل

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا جزو 5 باشگاه اول در خرج نقل و انتقالاتی در تابستان امسال قرار دارد اما آنها هنوز با باشگاه ایتالیایی فاصله زیادی دارند .

 

اما چرا بارسلونا امسال کمتر خرج کرده است ؟

میدانیم که قصد بارسلونا حتما فتح اروپا است . با ورود آرتورو ویدال که به زودی رسمی میشود کاتالان ها تاکنون 130 میلیون یورو ( هزینه آرتورو بین 20 الی 25 میلیون یورو ) در پنجره تابستانی هزینه کرده اند . بارسلونا به دنبال بهود تیم است تا بالاتر از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند .

 

آرتورو ویدال , لنگله , مالکوم و آرتور خریدهای بارسلونا تاکنون هستند اما تفاوت فصل گذشته با این فصل در هزینه بسیار فاحش است . بارسلونا در تابستان امسال 200 میلیون یورو کمتر خرج کرده است . وقتی سال گذشته پاری سن ژرمن از بارسلونا نیمار را خرید مبلغ 222 میلیون یورو به حساب کاتالان ها واریز شد . بارسلونا با این پول اقدام به خرید پائولینیو , دمبله , کوتینیو , یری مینا , دلوفئو , نلسون سمدو و مالون سانتوس در 2017/18 کرد ( 2 پنجره تابستان و زمستانی ) . آنها در مجموع 339.37 میلیون یورو هزینه کردند .

 

اما در تابستان امسال دیگر خریداری مانند پاری سن ژرمن وجود نداشت و انتظار نمیرود بارسلونا خرج بزرگی کند . آنها از فروش ها به طور کلی درآمد کمی داشتند : اینیستا رایگان رفت , دینیه با 20 میلیون یورو به اورتون پیوست و جرارد دلوفئو تنها 13 میلیون یورو وارد خزانه بارسلونا کرد . البته انتظار میرود یری مینا نیز به فروش برسد و باید دید چه اتفاقی برای رافینیا , الیکس ویدال و یا مونیر الحدادی خواهد افتاد و آیا هیچ کدام با قیمت بالا این تیم را ترک میکنند یا نه .

 

 

یوونتوس 2 برابر بارسلونا خرج کرده است

بارسلونا برخلاف فصل گذشته کمتر خرج کرده است اما باز هم در بین 5 باشگاهی است که بیشترین هزینه خرید را صرف کرده اند . بارسا تاکنون 130 میلیون یورو هزینه کرده است که این برای یوونتوس 265.9 میلیون یورو است ( 117 میلیون یورو مبلغ خرید رونالدو ) .

 

موضوع کلیدی

علت دیگر کم خریدن بارسلونا این است که آنها در تابستان آینده باید ساخت ورزشگاه جدید را آغاز کند . بازسازی نیوکمپ حدود 600 میلیون یورو هزینه دارد که هزینه های اضافی نیز توسط مدیران به صورت خصوصی پذیرفته شده است . با چنین وضعیتی وقتی آنها وارد بازار نقل و انتقالات میشوند باید احتیاط کنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.