پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

15 اردیبهشت 97؛ تحقق پیشبینی گیلم بالاگ برای بارسلونا !

کد خبر : 81664  |  زمان ارسال : شنبه 13 مرداد 1397
خرید هایی هدف دار

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ به عنوان یکی از معتبرترین تحلیل گران ورزشی و آگاه به بازار نقل و انتقالات در اردیبهشت 97 چند بار خبر از انقلاب تابستانی بارسلونا داده بود.

 

گیلم بالاگ که در فروردین 97 خبر از انقلاب تابستانی بارسلونا با اعلام خروجی ها و ورودی های متعدد داده بود این موضوع در فاصله 4 هفته تا پایان نقل و انتقالات زودتر از موعد تحقق یافت و حالا بارسلونا تنها به دنبال مشخص کردن تکلیف خروجی ها خواهد بود.

 

15 اردیبهشت 97، بالاگ ادعا کرد که: 

برنامه تابستانی بارسلونا این است که 8 بازیکن خارج شوند و سپس یک مدافع مرکزی، یک مدافع راست، یک هافبک مرکزی و حداقل 2 فوروارد بسته به اینکه چه اتفاقی می افتد، جذب شوند. (لینک خبر)

 

بالاگ همچنین انتقال تیاگو را مشروط به دو باشگاه اعلام کرده بود که تا چه اندازه مایل به برآورده کردن میل تیاگو داشته باشند.

 

حالا در این ادعا بارسلونا لنگلت (مدافع میانی) را در کنار موسی واگوئه (مدافع راست)، آرتور (هافبک)و مالکوم را در کنار بازگرداندن مونیر در فاز تهاجمی جذب کرده که ویدال نیز جانشین پائولینیو شده است.

 

در این بین خروجی های بارسلونا نیز تا به این لحظه دلوفئو، پائولینیو، داگلاس و دینیه بوده اند که ویدال، گومز، سمپر، مارلون و یری مینا نیز می توانند به آن ها در 4 هفته باقی مانده اضافه شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.