پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پوگبا در دو راهی بارسا - یووه

کد خبر : 81790  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 مرداد 1397
ایجنت این بازیکن در انگلیس است تا برای خروج او مذاکره کند

اختصاصی بارسا نیوز - آینده پوگبا 25 ساله بازیکن منچستریونایتد در هفته جاری مورد بحث خواهد بود . 9 آگوست یعنی پنجشنبه مهلت نقل و انتقالات انگلستان بسته میشود و پوگبا فرانسوی قصد ترک باشگاه یونایتد را به بارسلونا و یا یوونتوس دارد . پوگبا رابطه خوبی با مورینیو ندارد و میخواهد تغییری ایجاد کند .

 

او حضور در نیوکمپ را دوست دارد , آنها از سال 2015 به دنبال او هستند اما همچنین یک پیشنهاد جذاب از یوونتوس دریافت کرده است .

 

انگیزه او در بارسلونا بازی در کنار مسی است که همواره او را تحسین کرده و میتواند در کنار او به همه چیز برسد به ویژه لیگ قهرمانان . اما از سوی دیگر یوونتوس با رونالدو , هم تیمی های سابق خود در این تیم و همچنین یک پیشنهاد مالی جالب برای او وسوسه انگیز است : همچنین در ایتالیا میزان مالیات کمتری اخذ میشود که برای ستارگان فوتبال شرایط مناسب تری نسبت به اسپانیا ایجاد کرده است .

 

در تاریخ 1 ژانویه 2017 تغییراتی در قوانین مالیاتی ایتالیا ایجاد شد که طبق این اصلاحیه حالا ایتالیا تبدیل به محلی برای جذب سرمایه داران شده است . ( قبلا باید حدود 40 درصد از درآمد حقوق تصویر را به عنوان مالیات میپرداختند اما حالا در مجموع 100 هزار یورو که واقعا نسبت به کشورهای دیگه ناچیزه ) . یکی از دلایل خروج رونالدو نیز همین مساله بوده است زیرا او اخیرا مجبور شد مبلغ 18 میلیون یورو مالیات به خزانه داری اسپانیا واریز کند .

 

از سوی دیگر یوونتوس برای بازگرداندن پوگبا انگیزه بالایی دارد و حتی حاضر است پیانیچ را به منچستر یونایتد پیشنهاد دهد .

 

بارسلونا نیز به پرداخت پول و تبادل بازیکن فکر میکند ( 100 میلیون برای گریزمان کنار گذاشته بودند ) . یری مینا و یا آندره گومز نیز میتوانند وارد این معامله شوند .

 

مینو رایولا فرمانده این عملیات یک متخصص در چنین زمینه هایی است . موندو میگوید آنها در صحبتی که دیروز با رایولا داشتند موفق شدند تایید این موضوع که مینو در انگلستان برای پوگبا تلاش میکند را گرفتند اما این ایجنت نمیخواست اطلاعات بیشتری ارائه کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.