پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی ترکیب های تهاجمی بارسلونا 2018/19؛ دست فوق العاده باز والورده (شماتیک)

کد خبر : 81863  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 مرداد 1397
بارسلونای ترسناک 2018/19

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا با خرید آرتور هنریکه، مالکوم و آرتورو ویدال حالا نیمکتی وحشتناک برای فصل 2018/19 را نیز دراختیار دارد جایی که دستان ارنستو والورده به قدری باز است که حتی می تواند لوئیس سوارز را نیز روی نیمکت بنشاند.

 

دو روی سکه

 

بارسلونا برای فصل جدید آنچنان تقویت شده که هم می تواند سیستم تدافعی 1-1-3-2-4 و 2-4-4 را ارائه دهد و هم سیستم تهاجمی 3-3-4 را و حالا دست او برای هر کاری باز است و با بازیکنان موجود هر شماتیکی را می توان پیاده کرد.

 

والورده با دو قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری در فصل 2017/18 حالا محکوم به فتح لیگ قهرمانان با ارائه بازی زیباست که می تواند به راحتی تیمی ترسناک را به زمین بفرستد البته اگر بتواند هرازگاهی از ستاره هایی چون لوئیس سوارز، ویدال و حتی راکیتیچ در ترکیب اصلی دست بکشد.

 

تیمی که خسته نخواهد شد

 

با وجود بازیکنان موجود، ارنستو والورده دیگر هیچ گونه نگرانی بابت خستگی بازیکنان اصلی نخواهد داشت چون نیمکتی پربار و درخشان دارد و دست او برای پیاده سازی هر نوع ترکیب و سیستم تهاجمی باز است.

 

ترکیب های 3-3-4

 

 

 

مسی به عنوان 9 کاذب 

 

 

 

ترکیب های 1-3-2-4

 

 

این درحالی است که والورده ابزار لازم برای سیستم 2-4-4 محبوب خود را نیز دراختیار دارد اما هواداران باوجود چنین بازیکنانی دیگر فاز تدافعی را تحمل نخواهند کرد.

 

این ها صرفا تعدادی از ترکیب ها و شماتیک های ممکن است و قطعا انتخاب هایی دیگر نیز وجود خواهد داشت که انتخاب با ارنستو والورده خواهد بود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.