پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جوردی مستره : لالیگا را فدای لیگ قهرمانان نمیکنیم . رئال توسط لگانس حذف شد

کد خبر : 81918  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 مرداد 1397
جوردی مستره استراتژی رئال در کسب لیگ قهرمانان را تایید نکرد .

اختصاصی بارسا نیوز - جوردی مستره مدیر بارسلونا در مورد یک فصل خوب توضیح داد . او گفت کوتینیو جایگزین اینیستا نیست و بازیکنان جئدید به یک فصل برای هماهنگی با شرایط نیاز دارند !

 

فصل خوب برای بارسلونا چیست :

نگاه کنید , در باشگاه , همه تیم ها باید برنده همه چیز شوند . از همان ابتدا . ما فکر میکنیم که باید تیمی داشته باشیم که شانس قهرمانی در همه رقابت ها را داشته باشد : قهرمانی در چمپیونزلیگ , لالیگا و جام جذفی اسپانیا . در هیئت مدیره کسب حداقل 2 جام مهم است و در صورت امکان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان . اما تیم های دیگر هم بازی میکنند . کار آسانی نیست زیرا آنها هم این جام ها را میخواهند .

 

استراتژی رئال در لیگ قهرمانان :

رئال مادرید برنده چمپیونزلیگ شد . اوکی اما من به یاد ندارم آنها در لالیگا چند امتیاز عقب بودند : 14 امتیاز ؟ 16 امتیاز ؟ لگانس باعث حذف رئال از کوپا دل ری شد . خب اگر فقط میخواهند قهرمان لیگ قهرمانان شوند اما ما برای تمام مسابقات رقابت میکنیم . اگر بگویید خب من لالیگا را نمیخواهم , کوپا را نمیخواهم و من فقط برای لیگ قهرمانان بازی میکنم یک استراتژی متفاوت است . ما نمیخواهیم اینکار را انجام دهیم .

 

 او در مورد خریدهای جدید گفت :

اینیستا رفته است و ما میدانیم که جایگزین کردن او غیرممکن است . برخی بازیکنان منحصر به فرد هستند : ژاوی , اینیستا و پویول و .... بنابراین ما کوتینیو را برای جایگزینی با اینیستا نیاوردیم . ما او را آوردیم زیبا بازیکن بسیار خوبی است .

 

خواهیم دید چه میشود . اینیستا , ژاوی و پویول از بچگی در باشگاه ما بازی میکردند . کوتینیو و بقیه از تیم های دیگر به بارسلونا آمدند بنابراین باید حداقل یک فصل برای هماهنگی با سیستم و دیگر بازیکنان به آنها زمان داد . اما من فکر میکنم امسال تیم بسیار متعادلی داریم . ما در دفاع و خط میانی و حمله پیشرفت کرده ایم . خواهیم دید چطور پیش میرود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.