پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امیدها به لاماسیا دوباره زنده شد !

کد خبر : 81921  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 مرداد 1397
تغییراتی بزرگ در بارسلونا B اتفاق افتاده است

اختصاصی بارسا نیوز - اخیرا بازیکنان زیادی از تیم دوم به تور پیش فصل سفر کردند و تقریبا به همه آنها نیز فرصت رسید . برخی دقایق بیشتری بازی کردند و برخی کمتر . پس از بازگشت از تور نیز ریکی پویچ و خوان میراندا با تیم اصلی تمرین میکنند .

 

گارسیا پیمنتا سرمربی جدید تیم بارسلونا B است که اواخر فصل گذشته جایگزین جرارد لوپز شد . او 6 بازی فرصت داشت تا از سقوط تیم دوم به دسته پایین جلوگیری کند اما این زمان کافی نبود . اما این چیزی از خوب بودن پیمنتا کم نمیکند . او موفق شد در ماه آوریل گذشته تیم جوانان بارسلونا را قهرمان لیگ قهرمانان جوانان اروپا کند ( تیم او در فینال با نتیجه 3-0 چلسی را شکست داد ) . بنابراین حضور این مربی یک اتفاق مهم در جلوگیری از خروج ستارگان لاماسیا بود .

 

بارسلونا اخیرا با بازیکنانی همچون اینکی پنا , لازار کارویچ , گولم جیم , خوان میراندا , چومی , اسکار مینگوئزا , الکس کولادو , ریکی پویچ , اوریول بوسکتس , مونچو , آبل رویز , کیکه ساوریو و کارلوس پرز قرارداد جدید امضا کرده است . آنها با وجود پیشنهادات زیاد تصمیم گرفتند در بارسلونا بمانند . بعضی از آنها از نیمی از اروپا پیشنهاد داشتند . امید در بارسا B افزایش یافته است .

 

در مورد فرانچسکو خاویر گارسیا پیمنتا

او بازیکن سابق بارسلونا است و در حال حاضر طولانی ترین دوران مربیگری در بارسلونا را دارد . او مربی تیم های پایه بارسلونا از جوانان A تا کادت A و همچنین در بارسلونای B نیز کار کرده است .

 

او با آموزش های خود به نسل زیادی از بازیکنان بارسلونا نظیر مسی , سسک , پیکه , ساندرو , سمپر , مونیر , روبرتو , بارترا , تیاگو و آلنا کمک کرده است .

 

او یکی از متخصصان فعال باشگاه بارسلونا است که بهترین اسرار مدل کار بارسلونا را میداند . تیم های او همیشه در فوتبال مرجع بوده اند و سیستم بازی او یکی از شبیه ترین ها به تیم گواردیولا است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.