پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یری مینا بر سر 3 راهی؛ اورتون، منچستر یونایتد یا لیون

کد خبر : 81942  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 مرداد 1397
در صورت عدم انتقال، لیون پیروز ماجرا است

اختصاصی بارسانیوز – پنجره نقل و انتقالات لیگ جزیره امشب (امروز راس ساعت 18 به وقت انگلستان) بسته می شود و از این رو یری مینا می تواند سرنوشت خود را تا ساعاتی دیگر معلوم کند و در صورتی که به هیچ یک از این دو تیم نپیوندد مقصد او لیون خواهد بود.

 

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ جزیره تنها روی یری مینا به عنوان بازیکن بارسلونا اثرگذار نیست چون می تواند تکلیف مارلون و آندره گومز را نیز مشخص کند.

 

یری مینا درحالی که روز گذشته نیز می توانست تصمیم بگیرد اما تصمیم خود را به امروز موکول کرد که دلیل آن طبق گزارش وب سایت گل ورود لیون به معامله بوده که حتی باعث شد تا اورتون روی جذب قرضی یکساله کورت زوما از چلسی فکر کند.

 

درحالی که اورتون در لیگ قهرمانان حضور ندارد فرصت بازی در این تورنومنت برای یری مینا رد لیون و منچستر یونایتد فراهم است اگرچه که یری مینا گزینه آقای خاص نیست و ژوزه مورینیو روی خریداری شدن توبی آلدرویرلد، مگوایر و حتی ژروم بوآتنگ اصرار داشته است.

 

با این حال می تواند تا امشب سرنوشت یری مینا را دانست که یا راهی لیگ جزیره خواهد شد و یا اینکه با منتقل نشدن شرایط را برای انتقال به لیون فراهم کرده است که ژان میشل آئولاس رئیس این باشگاه فرانسوی نسبت به آن خوشبین بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.