پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مالکوم : لحظات خوبی را در بوردو سپری کردم

کد خبر : 81991  |  زمان ارسال : جمعه 19 مرداد 1397
خانواده مهمترین مسئله است

اختصاصی بارسا نیوز - همیشه خداوند را شکر میکنم.

 

طبق گزارش سایت رسمی باشگاه بارسلونا ، مالکوم خرید تابستانی باشگاه بارسلونا که در یک انقال جنجالی راهی بارسلونا شد در مورد شرایطش صحبت هایی انجام داده است. مالکوم پیش از پیوستن به بارسلونا در آستانه انتقال به آس رم بود اما این اتفاق رخ نداد و او بارسایی شد.

 

خوشحالی بعد از گل

من همیشه خدا را شکر میکنم چرا که همیشه پیشتیبان من است. قلب من به خانواده و همسرم تعلق دارم کسانی که همواره در لحظات خوب و بد از من مراقبت کرده اند.

 

انتقال به بوردو

پیش از انتقال به فوتبال اروپا میدانستم که بوردو انتخاب خوبی برای من است. من پیشنهاد های دیگری داشتم اما برای شروع تصمیم گرفتم بوردو را انتخاب کنم و حالا موفق شدم عضو بارسلونا بهترین باشگاه جهان شوم. بوردو یک شهر بسیار آرام است و من لحظات بسیار خوبی را در آن جا سپری کرده ام ، زندگی در اروپا بسیار متفاوت است و خیابان هایی آرام دارد اما در برزیل خیابان ها خیلی خطرناک هستند.

 

دوران کودکی

 

زمانی که بچه بودم روز تا شبم را در خیابان ها با فوتبال بازی کردن سپری میکردم و هنگامی که با کورینتیانس پیوستم تنها 10 سال سن داشتم و هفته ای 3 جلسه تمرین میکردم این مسئله باعث شد که کمتر از قبل دوستانم را ببینم. وقتی به 16 سالگی رسیدم یک بازیکن حرفه ای بودم چیزی که در دوران کودکی نبودم ! من بخشی از دوران کودکی ام را از دست دادم اما وقتی که جایزه ای میگرفتم یا زمان تعطیلاتم بود به دیدن دوستانم میرفتم.

 

برای من خانواده مهم ترین است و تمام کار هایی که انجام میدهم برای آن ها است. در این سال ها آن ها برای من زحمات زیادی کشیده اند و حالا نیز نوبت من است که به خانواده ام خدمت کنم. فوتبال برای من خیلی مهم است من یاد گرفته ام که چگونه خوب بازی کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.