پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 میلیون یورو به ازای هر بازی یری مینا !

کد خبر : 82000  |  زمان ارسال : جمعه 19 مرداد 1397
تنها 6 بازی رسمی در بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا تقریبا 6 ماه پس از خرید 11.8 میلیون یورویی یری مینا از پالمیراس او را به قیمت 30.25 میلیون یورو ثابت به اضافه 12 میلیون یورو متغیر به اورتون با بند بازخرید فروخت تا مدافع کلمبیایی بیش از 18 میلیون یورو سود را نصیب بارسلونا کرده باشد.

 

با انجام 6 بازی، بارسلونا 5 میلیون یورو به ازای هر بازی او به روایت اسپورت دریافت کرد که تفکیک 6 بازی او 5 بازی در لالیگا و 1 بازی در کوپا دل ری بود درحالی که با نارضایتی ارنستو والورده و با حمایت سگورا و رابرت فرناندز به عنوان جانشین ماسکرانو وارد بارسلونا شد.

 

بحران خط دفاعی بارسلونا در ژانویه با مصدومیت و محرومیت های 5 کارت زردی اومتیتی و پیکه و همچنین ورمالن کار را به جایی رساند که حتی در یک بازی یری مینا و دینیه زوج قلب خط دفاعی بارسلونا شدند اما درادامه با بازگشت مدافعان اصلی یری مینا به صورت سریالی از لیست بازی ها خط خورد که به تعبیر خودش روزهای بسیار سختی را در بارسلونا گذراند.

 

یری اولین بازی خود برای بارسلونا را در جام حذفی مقابل اسپانیول در مستایا انجام داد و جایگزین پیکه مصدوم شد. سه روز بعد او در اولین بازی لالیگایی و اولین بازی کامل خود مقابل ختافه در نیوکمپ قرار گرفت که کار به تساوی بدون گل کشید و والورده تا دو ماه به یری مینا در دیدار بارسلونا و سلتاویگو بازی نداد در دیداری که ورمالن زوج یری مینا بود و بازی به تساوی 2-2 انجامید.

 

یری مینا پس از10 دقیقه بازی مقابل ویارئال که نتیجه برد آن برای بارسلونا مشخص بود مقابل لوانته 90 دقیقه حضور یافت تا بارسلونا تنها شکست فصل لالیگایی خود را در کنار اشتباهات یری مینا تجربه کند. یری مینا در آخرین بازی خود با پیراهن بارسلونا هفته آخر لالیگا مقابل رئال سویه داد قرار گرفت که با خداحافظی اینیستا همراه بود.

 

درحالی که یری مینا در 23 سالگی مهره ای برای آینده بود اما همانطور که لنگلت گفت بزرگ ترین جنبه تفاوت بازی در بارسلونا نسبت به سایر تیم ها در خط دفاعی است جایی که حتی بیش از نیمی از زمین در پست دو مدافع آخر خالی می باشد که نیازمند سرعت و توان بالا جهت بازگشت های سریع است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.