پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در مورد علاقه PSG به دمبله میداند , درب خروج به روی عثمان باز است !

کد خبر : 82003  |  زمان ارسال : جمعه 19 مرداد 1397
گزارشی از موندو دپورتیوو

اختصاصی بارسا نیوز - دیروز پنجره نقل و انتقالات انگلستان بسته شد اما تیم های جزیره هنوز میتوانند بازیکنان خود را بفروش برسانند اما لیگ های دیگر همچنان تا 20 روز دیگر فرصت دارند . در مورد بارسلونا هنوز عملیات خروج چند بازیکن ادامه دارد و تابستان بارسا میتواند شگفت انگیز تر هم شود . موندو دیروز از پیشنهادات پاری سن ژرمن و موناکو برای جذب ایوان راکیتیچ گفت اما این هافبک کروات تنها بازیکن بارسلونای مورد علاقه پی اس جی نیست .

 

مدیریت ورزشی بارسلونا در مورد علاقه پاری سن ژرمن به دمبله فرانسوی میداند . باشگاه بارسلونا از علاقه و ارتباطات پاریس با نزدیکان دمبله خبر دارد و آنها بدنبال حفظ او هستند . فعلا این یک علاقه ساده است و تبدیل به پیشنهاد رسمی نشده اما اگر پیشنهاد خوبی باشد خروج دمبله بررسی خواهد شد .

 

دیروز وب سایت پاریس یونایتد نزدیک به پاری سن ژرمن تاکید کرد که باشگاه فرانسوی در رویای جذب دمبله است و آنترو هنریکه مدیر ورزشی این تیم چندین بار با نزدیکان عثمان ملاقات کرده است و ناصر الخلیفی از این انتقال حمایت کامل میکند . این منبع افزود که توخل مربی باشگاه پاریسی که زمانی در دورتموند فعالیت میکرد میخواهد این بازیکن را در تیم جدیدش نیز داشته باشد .

 

در حال حاضر در حال حاضر دمبله حمایت تمام باشگاه را پشت خودش دارد تا بتواند عملکردی که در دورتموند داشت را اینبار بدون مصدومیت در بارسلونا تکرار کند . والورده این مساله را تایید کرده و او روی مهاجم فرانسوی حساب باز میکند و اریک آبیدال نیز شخصا با او صحبت کرده است .

 

واقعیت این است که دمبله متقاعد شده یکی از بازیکنان اصلی تیم در فصل جدید است اما امکان ندارد بارسلونا درب خروج را برای او با مبلغ مشابه خرید پارسال باز کند .

 

دمبله زودتر به تمرینات بازگشت و در مورد شایعات خروج خود در اینترنت مطالبی خوانده است . او این هفته در یک گفتگوی اینترنتی شرکت کرد و زمانی که در مورد آینده اش و علاقه آرسنال از وی سوال شد از شکلک های خنده استفاده کرد .

 

20 روز به پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده و نمیتوانیم از ادامه فعالیت دمبله به صورت 100 درصد مطمئن باشیم اما میدانیم اگر پاری سن ژرمن به دنبال جذب دمبله است باید بیشتر از 100 میلیون یورو بپردازند . بند خروج او 400 میلیون یورو است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.