پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریوالدو : بارسلونا به خرید جدیدی نیاز ندارد

کد خبر : 82027  |  زمان ارسال : جمعه 19 مرداد 1397
آرتورو ویدال امضای فوق العاده ای خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - مسی و کوتینیو تعیین کننده هستند.

 

طبق گزارش اسپورت ، ریوالدو ستاره سال های پیش باشگاه بارسلونا اعتقاد دارد که بارسلونا بعد از جذب لنگله ، آرتور ، مالکوم و آرتورو ویدال دیگر نیاز به خرید جدیدی ندارد. بارسلونا همچنان وضعیت جذب پل پوگبا و فرانکی دی یونگ را زیر نظر دارد و تا 31 آگوست برای خرید فرصت دارد.

 

خرید جدید

فکر نمیکنم که بارسلونا بعد از جذب ملو ، لنگله ، مالکوم و آرتورو ویدال به امضای جدیدی نیاز داشته باشد. فعالیت آن ها در این بازار خوب بوده و موفق شده اند اهداف خود را جذب کنند.

 

آرتورو ویدال

او یک امضای خوب و بزرگ برای بارسلونا است چرا که در این سال ها در تیم های بزرگی بازی کرده و تجربه بسیار بالایی دارد که میتواند به بارسلونا کمک کند. از دیگر نکات مثبت آرتورو ویدال میشود به قدرت بدنی این بازیکن اشاره کرد.

 

لنگله ، مالکوم و آرتور ملو

آن ها بازیکنانی جوان و با کیفیت هستند که باعث قدرتمند تر شدن مجموعه بارسلونا میشوند و قطعا یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آیند. باشگاه میتواند از آن ها چه در زمین مسابقه و چه برای فروش و کسب در آمد مالی در سال های آینده استفاده کند.

 

دیدار سوپر کاپ

این دیدار میتواند یک تجربه بسیار خوب باشد. بازیکنان بارسلونا حالا دو دسته هستند ! دسته اول کسانی هستند که تلاش میکنند خود را نشان دهند و دسته دیگر بازیکنانی هستند که به تازگی بعد از جام جهانی به تمرینات تیم اضافه شده اند. تیم سویا تمرین های خوبی داشته و میتواند با آمادگی بیشتری نسبت به بارسلونا در این مسابقه حضور پیدا کند اما بارسلونا ستاره های چون مسی و کوتینیو دارد که میتوانند در چنین شرایطی به تیم کمک کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.