پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یری مینا: می خواهم به بارسلونا برگردم؛ نمی توان با بازی با فاصله 2 ماهه پیشرفت کرد

کد خبر : 82054  |  زمان ارسال : شنبه 20 مرداد 1397
صحبت های یری قبل از پرواز به اروتون

اختصاصی بارسانیوز یری مینا در روز تست های پزشکی و انتقال خود با اورتون تحت رد موندو دیپورتیوو قرار داشت و مصاحبه مفصلی را با این روزنامه انجام داد و درخصوص 8 ماه حضور در بارسلونا و دلیل انتخاب اورتون توضیح داد.

 

تنها 8 ماه در بارسلونا بودی. احساس تو؟

تنها می توانم از همه در بارسلونا، هم تیمی هایم، کسانی که در وفق یافتنم کمکم کردند، کادر فنی، کارمندان و همچنین هوادارانی که همیشه از من درون وبیرون از زمین حمایت کرده اند. مزه ترک بارسلونا تلخ و شیرین است. تلخ بابت اینکه دوست داشتم نشان دهم که چه توانایی هایم دارم که متاسفانه نشد اما فوتبال همین است و حالا باید این را در باشگاه فوق العاده ای چون اورتون اثبات کنم. حقیقتا از خداوند سپاسگزارم و بی سر و صدا اینجا را ترک می کنم چون هدفم کمک کردن بود.

 

چرا نتوانستی در بارسلونا به موفقیت برسی؟

فکر می کنم مجموعه شرایط پیچیده ای دست به دست هم داد. فصل همچون خاری در سرم به پایان رسید اما در جام جهانی توانستم به صورت دیگری عمل کنم. خودم را می شناسم و می دانم که می توانم چیزهای زیادی به تیم ارائه کنم به همین دلیل با تلخی بارسلونا را ترک می کنم اما فوتبال همین است. فرصت زیادی برای بازی به من نرسید اما از تمام مربیان متشکرم چون از من حمایت کردند و حالا باید از آینده و چیزهای پیش رو لذت ببرم و به فکر کمک به تیم جدیدم باشم. همیشه به دنبال بازی در لیگ جزیره بودم و می خواهم در انگلستان بازی کنم.

 

تغییر سبک در بارسلونا با فوتبال برزیل؟

با گذر زمان و کمک هم تیمی هایم وفق یافتم. مشکل نرسیدن فرصت بازی است. اینکه یک بازی 90 دقیقه کامل بازی کنید ولی بعد از آن 2 ماه بازی نکنید. اوضاع کمی پیچیده بود اما باید برای هر شرایطی آماده بود. اوضاع خوب پیش نرفت اما از همه سپاسگزارم چون خیلی چیزها در بارسلونا یاد گرفتم از فوتبالیست های بزرگی که شخصیت های بزرگی نیز دارند و از کمکی که به من کردند شگفت زده شدم.

 

در برون از حضور 8 ماهه تو در بارسلونا متعجب هستند

ناامید کننده است اما من در بارسلونا از همه یاد گرفتم و این روش فوتبال است. هیچ کسی درخصوص آینده چیزی نمی داند  و من باید به مبارزه ادامه دهم نه اینکه به عقب برگردم و به آن فکر کنم.

 

ایده بازگشت به بارسلونا؟

بله، بدیهی است چون بارسلونا فوق العاده است و می خواستم برای همیشه در بارسلونا بمانم و از همه سپاسگزارم. حالا باید روی اورتون تمرکز کنم و قصد دارم برایش بجنگم چون به من اعتماد به نفس دادند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.