پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا تا آخرین روز برای خرید هافبک صبر میکند : 4 بازیکن در لیست !

کد خبر : 82075  |  زمان ارسال : شنبه 20 مرداد 1397
3 هفته تا پایان نقل و انتقالات اسپانیا باقی مانده است و بارسلونا میخواهد تا آخرین روزها برای خرید یک هافبک آچارفرانسه اقدام کند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا , باشگاه بارسلونا تاکنون 4 خرید داشته است اما پنجره برای آنها بسته نشده است زیرا والورده خواستار جذب یک هافبک دیگر شده است .

 

از قبل اسامی چندین بازیکن با بارسلونا در ارتباط بوده است اما عملیات خرید هیچکدام آسان نیست . البته بارسلونا عجله ای ندارد .

 

 

بلوگرانا نیازهای اولیه خود را با خریدهایش پوشش داده اما آنها باز هم بازیکن میخواهند و آبیدال برای رسیدن به آن کار میکند .

 

آدرین رابیو :

بارسلونا به این فرانسوی علاقه مند است اما باشگاه فعلی او پاری سن ژرمن است که کار را بسیار دشوار میکند . معمولا اینطور است . باشگاه psg تمایل به تمدید با ستاره جوان خود دارد . البته موضوع این است که رابیو تنها 1 سال قرارداد دارد و اگر تمدید نکند دیر یا زود او میتواند خودش وارد مذاکره با باشگاه مورد علاقه اش شود .

 

فرنکی دی یانگ :

او هم یکی از مورد علاقه های بازار است . آژاکس تمایلی به فروش او ندارد اما اگر آنها موفق به صعود به لیگ قهرمانان نشوند احتمالا درب خروج به روی دی یانگ باز خواهد شد .

 

تیاگو آلکانتارا :

این بازیکن محصول لاماسیا است و میخواهد بایرن را ترک کند . باشگاه بایرن هم مایل به مذاکره است اما قیمت او بالاست و حدود 70 میلیون یورو است . رئال مادرید نیز به این بازیکن علاقه دارد .

 

میرالم پیانیچ :

این بازیکن به شدت مورد تحسین مدیران بارسلونا است . یوونتوس برای او 80 میلیون یورو خواسته و بارسلونا حاضر به قبول این مبلغ نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.