پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

با فرنکی دی یانگ گزینه خرید بارسلونا آشنا شوید

کد خبر : 82229  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 مرداد 1397
بکن باوئر، بوسکتس و یوهان در فرنکی

اختصاصی بارسانیوز – با آرام کردن موج نقل و انتقالات تابستان 2018 بارسلونا پس از هایجک شدن مالکوم و خرید غیر منتظره آرتورو ویدال، هم اکنون فرنکی دی یانگ گزینه ای برای آینده باشگاه بارسلونا است به ویژه وقتی که این استعداد 21 ساله شخصا عاشق بارسلونا می باشد.

 

بارسلونا در تلاش است تا برای فرنکی دی یانگ در مخالفت آژاکس برای فروش و اصرار برای باقی ماندن به مدت یک فصل دیگر، بند خرید بگیرد و انتقالی همچون آرتور هنریکه را رقم بزند.

 

فرنکی دی یانگ کیست؟

 

شاید بهترین تعریف برای او بیان کردن این نکته باشد که هنوز یک فصل کامل را در باشگاه آژاکس سپری نکرده که نام و آوازه اش در سرتاسر جهان بابت لینک شدن به بارسلونا پیچیده است.

 

پس از اینکه مارک اوورمارس مدیر ورزشی باشگاه آژاکس رسما از غیر فروشی بودن فرنکی در این تابستان حتی در صورت رسیدن پیشنهادی بزرگ خبر داد، روزنامه سپورت با روی جلد بردن فرنکی از آماده شدن پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا برای فرنکی خبر داد که حتی بالاتر از پل پوگبا اولویت خرید بارسلونا است.

 

 

 

پس از این بود که فرنکی چند روز بعد در واکنش به این تیتر عنوان کرد که انتقالش در این تابستان بعید است اما با این حال غیرممکن نیز نیست:

حالا دیگر علاقه بارسلونا شناخته شده است اما من هنوز بازیکن آژاکس هستم و اکنون نمی توانم در مورد این موضوع حرف زیادی بزن. مطمئنا در مورد آینده هرگز چیزی را به صورت قطعی نمی دانید اما شانس بزرگی وجود دارد که این فصل را در آژاکس بمانم. واقعا می خواهم که به همراه آژاکس در لیگ قهرمانان بازی کنم

 

این حرف های فرنکی در کوران رقابت آژاکس در مقدماتی گروهی لیگ قهرمانان نشان از تمرکز کامل او روی رسیدن به لیگ قهرمانان دارد.

 

اگرچه که مارک اوورمارس گفت فرنکی دی یانگ فروشی نیست اما او همین عبارت را برای داوینسون سانچز نیز به کار برده بود که چند هفته پس از غیر فروشی اعلام شدنش راهی تاتنهام شد، اما شاید اینبار آژاکس باتوجه به فروش جاستین کلایورت به رم روی تصمیم خود پابرجا بماند و برای فرنکی به دنبال به دست آوردن حداکثر هستند چون او را با بازیکنانی چون بکن باوئر، فرانک ریکارد و سرجیو بوسکتس مقایسه می کنند و حتی از او به عنوان یوهان کرایوف جدید نیز یاد شده است.

 

این تنوع از مقایسه به تنوع پست بازی فرنکی محسوب می شود که در همین تابستان به عنوان یک هافبک در پست مدافع میانی در کنار ماتیاس دی لیخت بازی کرد.

 

شاید این قیاس برای بازیکنی که تنها 41 بازی در آژاکس انجام داده افراطی باشد اما توانایی های بالا و کیفیت او واضح و روشن است. فرنکی بابت کنترل خوب توپ، دریبل های روان و نرم و پاس های کلیدی مشهور است اما این ها صرفا گوشه ای از توانایی هایش است بازیکنی که توانایی دستور دادن، حمله کردن و گذر از چند بازیکن حریف را در یک استارت و حرکت سریع دارد که همه این ها او را به هافبکی کامل و همه کاره تبدیل کرده است.

 

ژاوی درخصوص فرنکی گفته است:

او از نظر سبک بازی شبیه به بوسکتس به نظر می رسد. فرنکی هنوز جوان است اما فکر می کنم در همین سن بتواند نقش بزرگی در بارسلونا ایفا کند. او استعدادی وحشتناک دارد و دقیقا همان مشخصاتی را دارد که بارسلونا به آن نیازمند است. او از لحاظ فنی پربار است و با تیم همکاری می کند و بالاتر از همه استعداد فراوانی دارد.

 

او در ژانویه 2016 از تیم Willem II هلند راهی آژاکس شد آن هم تنها با دو بازی در لیگ هلند و با حضور در جوانان آژاکس در دسته دوم مجبور به عقب نشینی و صبر شد که با عملکرد خوب در تیم جوانان درنهات توانست به تی اصلی راه یابد. او در فصل گذشته بابت ترافیک خط هافبک آژاکس در ابتدا نتوانست به تیم اصلی اضافه شود تا اینکه در ماه دسامبر در کنار ماتیاس دی لیخت قرار گرفت.

 

او در دومین بازی خود به عنوان مدافع تیم اصلی ستاره تیمش در جریان پیروزی مقابل آیندهوون در آمستردام بود که آری هان بازیکن سابق آژاکس و تیم ملی هلند درخصوص او گفت:

واقعا از دیدن بازی او مقابل آیندهوون لذت بردم. شاید به این حرفم بخندید اما او نسخه ای بهتر از فرانس بکن باوئر است. باید به درستی این راتفسیر کنید اینکه او دارای سرعتی مطلوب و راحت در پاس کاری است و این سلاحی قدرتمند است.

 

رونالد دی بوئر در آنالیز برنامه فاکس اسپورت گفت:

او همیشه آرامش را به تیم تزریق می کند و میل به هجوم دارد که با این کار برای هم تیمی هایش فضا سازی می کند. او دارای کیفیت بالایی در پاس است که کلید موفقیت اوست و کیفیتی ذاتی و باورنکردنی دارد.

 

فرنکی در 21 سالکی تاثیر عظیمی روی اجرای سبک بازی تیمش گذاشته است. او موقعیت خود را به راحتی درون زمین تغییر می دهد و وقتی به میانه زمین می آید آژاکس رو به جلو کار می کند تا جایی که مصدومیت او در ماه مارس باعث شد تا آژاکس در اولین بازی بدون او شکست بخورد.

 

حالا با پیوستن دالی بلیند به آژاکس انتظار می رود که فرنکی بتواند به پست هافبک بازگردد و در پست اصلی خود بازی کند.

 

و بارسلونا خوش شانس است که فرنکی شخصا عاشق بارسلونا است و تنها باید رضایت باشگاه آژاکس جلب شود و شاید آژاکس جز بارسلونا گزینه دیگری برای مذاکره جهت افزایش قیمت نداشته باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.