پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: این رکورد باعث افتخار است؛ لیگ قهرمانان بیشتری می خواهیم

کد خبر : 82231  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 مرداد 1397
مرد فینال های بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز ایوان راکیتیچ مقابل سویا هشتمین قهرمانی خود را در هشتمین فینال تک بازی به همراه بارسلونا تجربه کرد تا از این منظر در بارسلونا با فتح تمامی فینال ها رکورددار شود.

 

ایوان که از زمان پیوستن به ابرسلونا مهره ای مهم برای انریکه و والورده بوده در مصاحبه با مجله بارسلونا قبل از جام جهانی درخصوص این رکورد خود گفت:

خب خیلی افتخار می کنم و برای بیشتر کردنش خیلی انگیزه دارم. بودن به عنوان بخشی از تاریخ باشگاه بزرگ ترین اتفاقی است که می توانست برای من بیافتد و با قدرت به مبارزه برای فتح تمامی عناوین ادامه خواهم داد تا بارسلونا بزرگتر شود و می خواهم از بودن در کنار تمامی بارسلونایی ها لذت ببرم.

 

از بردن لیگ اروپا به همراه سویا نیز مفتخری؟

بله. فتح لیگ اروپا با سویا و فتح لیگ قهرمانان در اولین فصل حضور در بارسلونا قابل توجه بود و می خواهم به آن اضافه کنم. با دانستن تاریخ باشگاه مطمئنا بازهم لیگ قهرمانان را فتح خواهیم کرد و هرگز دست نمی کشیم.

 

کدام فینال با بارسلونا خاص تر بود؟

همه آن ها اما طبیعتا لیگ قهرمانان ارزش متفاوت تری دارد که عنوانی ویژه برای ما است و فتح کردنش در نخستین سال حضورم در بارسلونا باورنکردنی بود. هم اکنون بازیکنانی در تیم هستند که سه یا چهار بار فتحش کرده اند اما من فقط یک بار تجربه اش را داشته ام که توانستم در بازی فینال گل هم بزنم پس برایم همواره خاص خواهد بود. فصل فوق العاده ای بود.

 

 

پاری سن ژرمن، سیتی، بایرن و یوونتوس را از پیش رو برداشته بودید....

بله چشمگیر بود چون قهرمان های لیگ های اروپایی را شکست داده بودیم. تورنومنت را خوب آغاز کردیم و خوب ادامه دادیم و از همه تیم ها بهتر بودیم و سزاوار قهرمانی بودیم.

 

4 قهرمانی متوالی جام حذفی؟

از زمانی که به بارسلونا آمده ام هر چهار بار قهرمان حذقفی شدیم و این عالی است و با این وجود قطعا به دنبال قهرمانی های بعدی در این جام نیز هستیم. هرگز از پیروزی دست نمی کشیم و قهرمانی های بیشتری می خواهیم. تصادفی نبوده است و شایسته اش بوده ایم.

 

جو رختکن و استرس در فینال ها؟

جو رختکن قبل از فینال خاص است. فشار و اضطزاب بالا است با میل زیاد برای قهرمان شدن و نه فقط بازیکنان بلکه فیزیوتراپ ها، پزشکان و کادر فنی نیز چنین حسی دارند. لحظه ای غیر قابل توصیف است.

 

گذر از مربیان مختلف؟

مهم ترین چیز این است که در هر جلسه تمرینی به سختی تلاش کنید و چیزی که به دنبالش هستیم قرار داشتن در بالاترین سطح است تا تمامی عناوین را فتح کنم و سپس مشخص است که هر مربی ایده خودش را دارد. من می خواهم از هر لحظه بودن در بارسلونا لذت ببرم. بازی در بارسلونا برایم به معنای لذت 100 درصدی از هر لحظه است، از هر تمرین، هر صبحانه و هر مصاحبه و بودن در کنار هم تیمی ها. چیزی که می خواهم آمادگی 100 درصدی همراه با اعتماد به نفس است که در این صورت می توانید بهترین خودتان را ارائه دهید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.