پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقایسه آماری فرنکی دی یانگ با بوسکتس و رابیو

کد خبر : 82232  |  زمان ارسال : چهارشنبه 24 مرداد 1397
مهره قابل اطمینان

اختصاصی بارسانیوز – فرنکی دی یانگ هافبک 21 ساله باشگاه آژاکس با قابلیت بازی در چند پست مهره ای کاملا مناسب و هماهنگ با سبک بازی بارسلونا است و از همین رو در اولویت خرید مدیران باشگاه به منظور تامین آینده خط میانی و جانشینی برای سرجیو بوسکتس است.

 

به همین منظور تصمیم به مقایسه آماری فرنکی با بوسکتس و رابیو در فصل 2017/18 در لالیگا، لیگ 1 فرانسه و هلند گرفتیم.

 

فاز دفاعی

 

بوسکتس با 2600 دقیقه بازی در فصل 2017/18 لالیگا میانگین 2.8 تکل در هر بازی و 1.6 توپ ربایی بهتر از فرنکی و آدرین رابیو است اما از نظر تعداد خطا فرنکی با نیم خطا در هر بازی وضعیت بهتری دارد.

 

 

فرنکی همچنین در دفع خط با میانگین 1.1 در هر بازی و 0.4 دریبل خوردن در هر دیدار بهتر از دو ستاره دیگر فوتبال اروپا عمل کرده که البته همه این ها را باید از نظر تفاوت قدرت لیگ هلند با لالیگا  لیگ فرانسه نیز مقایسه داشت.

 

فاز تهاجمی

 

فرنکی در فاز تهاجمی قدرتمندتر است چون ضمن داشتن 7 پاس گل در فصل گذشته لیگ هلند میانگین 0.5 شوت در هر بازی را داشته و 1.5 پاس کلیدی را نیز برای خود ثبت کرده است. فرنکی نه تنها سخت دریبل می خورد بلکه به خوبی نیز دریبل می زند و با میانگین 2.5 دریبل در هر بازی توانمندتر از بوسکتس و رابیو است.

 

 

در این بین بوسکتس در قدرت نگه داشتن توپ با میانیگن 1.9 خطا روی خود بهتر است. فرنکی و بوسکتس از نظر از سدت دادن توپ و کنترل بد توپ مشابه هم عمل کرده اند و بهتر از رابیو هستند.

 

پاس

 

فرنکی با 7 پاس گل و میانگین 1.5 پاس کلیدی در هر بازی بسیار بهتر عمل می کند و به صورت میانگین 10 پاس کمتر از بوسکتس در هر بازی داده است که دقت پاس ها تقریبا برابر است که البه این بازیکن ها در سانترها طبیعتا فعالیتی ندارند و این بخش مربوط به مدافعان کناری و وینگرهاست.

 

 

از نظر پاس بلند نیز بوسکتس با میانگین 4.7 بیشتر این کار را انجام می دهد. از نظر دادن پاس دقیق بین بازیکنان در خطوط دفاعی حریف برای بازیکن خودی جهت اجاد موقعیت گل نیز چون هافبک بازیساز نیستند عملکرد چندانی نداشته اند که این آمار برای فرنکی 0.1 در هر بازی بوده است.

 

درنهایت نمره فصل فرنکی با 7.30 نزدیک به بوسکتس و رابیو است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.