پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سان؛ عصبانیت و هشدار مورینیو به پوگبا بابت لفظ جریمه

کد خبر : 82296  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 مرداد 1397
جنجال روز جمعه پوگبا

اختصاصی بارسانیوز – پس از بازی هفته اول منچستر یونایتد مقابل لسترسیتی بود که پل پوگبا با گفتن اینکه "چیزهایی وجود دارد که نمی تواند بگوید چون جریمه خواهد شد"، طبق گزارش منبع پرشایعه سان این موضوع باعث عصبانیت آقای خاص شده تا جایی آقای خاص او به گفته اگر میل به خروج دارد این را به باشگاه بگوید و از صحبت با رسانه ها پرهیز کند.

 

طبق گزارش، آقای خاص خطاب به پوگبا گفته است که "اگر قصد خروج داری باید مجددا درخواست خروج بدهی" و مورینیو به خوبی می داند که درب خروج به روی پوگبا به ویژه با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته است و با این اقدام سعی دارد تا تیم و پوگبا رااز حاشیه سازی دور کند.

 

این درحالی است که مورینیو پس از قهرمانی فرانسه در جام جهانی سعی در بهبود دادن رابطه خود با پوگبا داشته و حتی او را از نظر قدرت بدنی هیولا توصیف کرد و او را فوق العاده و شگفت انگیز نامید و حتی بازوبند کاپیتانی را نیز در دیدار هفته اول لیگ جزیره مقابل لسترسیتی به او داد.

 

بنابراین همه منتظر کنفرانس هفته دوم مورینیو هستند که درخصوص این ماجرا چه برای گفتن دارد.

 

درنهایت انتظار می رود که پوگبا به مانند فیلیپه کوتینیو در یکی از دو پنجره نقل و انتقالات آینده به بارسلونا بپیوندد چون بازیکنان در لیگ جزیره بند آزادسازی ندارند و در صورت سرپیچی با جریمه های سنگینی نیز مواجه خواهند شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.