پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیر اورتون نحوه خرید یری مینا را توضیح داد : بارسلونا ما را تهدید میکرد

کد خبر : 82313  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 مرداد 1397
بارسلونا از ابزار یونایتد برای ترساندن ما استفاده میکرد و حتی ما نمیدانیم آیا واقعا یونایتد مینا را میخواست یا نه

اختصاصی بارسا نیوز - مرکل برانتز مدیر ورزشی باشگاه اورتون در خصوص انتقال یری مینا صحبت کرد . این مدافع کلمبیایی در جام جهانی روسیه بسیار تاثیرگذار ظاهر شد و با گل خود حتی تیم ملی انگلیس را در آستانه حذف قرار داد .

 

مینا به تازگی با قراردادی به ارزش 30.25 میلیون یورو راهی اورتون انگلیس شد . گزارش های زیادی از علاقه شیاطین سرخ به این بازیکن وجود داشت اما آنها به دلیل قیمت بالا از خرید منصرف شدند .

 

مدیر ورزشی اورتون در این خصوص گفت :

من پیشنهادی به بارسلونا ارائه کردم اما بارسا مبلغ کاملا متفاوتی از ما خواست که البته هرگز حاضر به پرداختش نبودیم .

 

سپس مسئولان بارسا به ما گفتند " خب ما تا پایان نقل و انتقالات منتظر خواهیم بود " اما ما پیشنهادمان را تغییر ندادیم . این کمی قمار بود زیرا همه در مورد علاقه یونایتد به مینا میگفتند و بارسلونا هم از آن استفاده کرد . ایجنت های آنها از این قضیه ( علاقه منچستر به مینا ) استفاده کردند , همه اینکار را میکنند . من دقیقا نمیدانم آیا یونایتد او را میخواست یا نه اما خود بازیکن به صورت مداوم به من میگفت " میخواهم به اورتون بپیوندم " .

 

او افزود :

این برای ما عالی بود اما نمیداستیم آیا یونایتد واقعا برای او قدم بر میدارد یا نه . من دقیقا نمیدانم یونایتد چه ارتباطی داشت اما البته بارسلونا از آن استفاده کرد . آنها به من گفتند " یونایتد در حال آمدن است ( تا مینا را بخرد ) " . من نمیدانم اما کی احساس خطر کردیم . شما هیچ وقت نمیدانید ( واقعیت چه بود ) اما بعد از تعطیلات آخر هفته قبل از بسته شدن بازار , برای انجام این انتقال احساس اعتماد به نفس در موردش داشتم ( مطمئن بودم که باید این انتقال صورت بگیرد ) .

 

او در نهایت گفت :

بارسلونا تا آخرین لحظه ممکن منتظر بود زیرا آنها میخواستند او را به بالاترین پیشنهاد به یک باشگاه انگلیسی بفروشند . من فکر میکنم بهترین چیز این است که مهلت نقل و انتقالات همه کشورها نزدیک هم باشد ( یعنی باز و بسته شدن پنجره همزمان باشه ) .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.