پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باورنکردنی : پیشنهاد پیکه توسط فدراسیون جهانی تنیس تصویب شد !

کد خبر : 82321  |  زمان ارسال : پنجشنبه 25 مرداد 1397
جرارد پیکه مدافع بارسلونا امروز در تمرینات غایب بود زیرا او به اورلاندو آمریکا سفر کرد و ماموریتش مرتبط با فدراسیون بین المللی تنیس بود . بله درست شنیدید . تنیس !

اختصاصی بارسا نیوز -  طبق گزارش مارکا پیشنهاد جرارد پیکه در خصوص فرمت جدید جام دیویس برای سال 2019 با 71.43 درصد آرای موافق تایید شد .

 

در پی تصویب پیشنهاد , کارمندان پیکه و Kosmos آن را جشن گرفتند .

 

 

سیستم فعلی جام دیویس 118 سال قبل شکل گرفت و با پیشنهاد گروه سرمایه گزاری kosmos که توسط پیکه هدایت میشود جایگزین خواهد شد .

 

ایده اصلی پیکه پس از مخالفت شماری از کشورها به خصوص استرالیا اصلاح شده است . آنها به طور جدی با برگزاری یک مسابقات 18 تیمی در سایت بی طرف مخالفت کرده بودند و عمدتا علتش از دست دادن بازی های خانگی بود .

 

پیشنهادی که مورد تصویب قرار گرفته است به این معناست که در ماه فوریه 24 تیم در مسابقات خانگی یا خارج از خانه بازی میکنند و 12 تیم برنده راهی دور بعد میشوند که تا فینال رقابت ادامه می یابد .

 

این فرمت جدید توسط  ITF ( فدراسیون بین المللی تنیس ) و گروه سرمایه گذاری kosmos زیر نظر جرارد پیکه بازیکن بارسلونا طراحی شده است و متعهد است که طی یک دوره 25 ساله مبلغ 3 هزار میلیون دلار سرمایه گذاری اعطا میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.