پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس: بیایید به خداحافظی مسی فکر نکنیم؛ گواردیولا پست بازی من را شکل داد

کد خبر : 82344  |  زمان ارسال : جمعه 26 مرداد 1397
سرجیو در مصاحبه با Elpais

اختصاصی بارسانیوز سرجیو بوسکتس معمولا در مسیر بدون حاشیه خود حتی مصاحبه هم نمی کند چه رسد به مصاحبه ای طولانی که ابن بار به روی میز گفت و گو نشست.

 

لحظه ای که پپ تو را به عنوان هافبک دفاعی تعریف کرد احساسات چه بود؟

ما زیاد با هم در این خصوص صحبت نداشتیم و تا قبل از آن من به عنوان 9 کاذب بازی می کردم و شاید به این خاطر به میانه زمین منتقل شدم که ویژگی های من در این منطقه بهتر نمایان می شد. پس از ان ما باهم شروع به صحبت در مورد خواسته های پپ کردیم و اینکه او از من در این پست چه می خواهد. گذراندن سالی مشترک بین تیم دوم و اصلی برای من از نظر درک بازی بسیار بااهمیت بود. پپ خیلی به من کمک کرد و چیزهایی که از او یاد گرفتم نمی توانستم از شخص دیگه ای بیاموزم.

 

از داشتن مسئولیت بیشتر، بیشتر لذت می بری؟

بله، من دوست دارم فوتبال در جریان باشد تا اینکه تمام شود. من خودخواه نیستم و از وظیفه حمایتی خودم از هم تیمی هایم باخبرم چون این خواسته پپ گواردیولا و مربیان بعدی از من بوده است.

 

می توان هافبک خوب بود اما خودخواه نبود؟

شاید در سیستمی با دو هافبک دفاعی خیلی مهم نباشد اما در سیستم 3-3-4 این امر غیرممکن است. در کل نمی توانید خیلی خودخواه باشید.

 

چه موقع از بازی خود رضایت داری؟

وقتی که توپ را از دست ندهم یا حداقل باعث ایجاد خطر برای رقیب نشود. تمام سناریو ها را در ذهنم دارم و برای پیشرفت آن ها را مرور می کنم. می دانم که چه کاری را می توانم به صورت خوب انجام دهم و در چه جایی قرار بگیرم که خطر کاهش یابد. به هر حال هر حرکت باید بررسی شود و گاهی اوقات نیز زمان هایی هست که سعی می کنم راه حلی پیدا کنم اما نمی توانم و حریف بر من غلبه می کند و از همین چیزهای اشتباه درس می گیرم و از تمرین برای برطرف کردنش استفاده می کنم. به هر حال اگر توپ را از دست ندهم و جلوی خلق موقعیت حریف را بگیرم احساس رضایت به من دست می دهد.

 

پیکه می گوید که با اختلاف بهترین بازیکن در لمس اول توپ هستی؟

بد نیست. اینگونه نیست؟. بازی تک ضرب بسیار دشوار است اما خب این به جاگیری خوب هم تیمی هایم نیز مربوط است. جوان تر که بودم راحت تر بود چون تیم ها تا این حد تاکتیکی و فیزیکی نشده بودند و فضای بیشتری وجود داشت.

 

 فقدان اینیستا؟

قطعا نه تنها بابت کیفیت فوتبالی بلکه بابت قدرت رهبری و شخصیتی درون رختکن و او فرمانده ای عالی همچون پویول، ژاوی و والدز بود

 

خداحافظی مسی؟

فکر می کنم دشوارترین لحظه خداحافظی او و تمام شدن نسل زمان او است که چون هم سن هستیم فعلا می توانیم ر کنار هم ادامه دهیم و بهتر است که در این خصوص فکر نکنیم و تا آن موقع لذت ببریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.