پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آرون رمزی رایگان به بارسلونا میپیوندد ؟

کد خبر : 82347  |  زمان ارسال : جمعه 26 مرداد 1397
بر اساس شایعات قبلی , آرسنال قصد داشت در ازای جذب دمبله , آرون رمزی را به بارسلونا پیشنهاد کند و بارسلونا نیز از این پیشنهاد چندان بدش نمی آمد . اما در هر صورت مدیران تصمیم گرفتند عثمان را حفظ کنند .

اختصاصی بارسا نیوز - روزنامه دیلی مرور مدعی شده است که وضعیت آرون رمزی باعث نگرانی آرسنال شده است زیرا چندین باشگاه از جمله چلسی , منچستر یونایتد و بارسلونا به این بازیکن علاقه مند هستند . به همین دلیل توپچی ها تلاش زیادی کردند تا این بازیکن را حفظ کنند .

 

با این حال گزارش میشود حفظ رمزی به معنای پرداخت دستمزد بیشتر است و دستمزد او را به اندازه اوزیل افزایش میدهد و شایعه شده که رمزی نیز مانند اوزیل هفته ای 350 هزار پوند دستمزد میخواهد وگرنه این تیم را در تابستان 2019 به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد .

 

از سوی دیگر منابع مختلفی علاقه بارسلونا به رمزی را در تابستان تایید کرده اند . روزنامه موندو دپورتیوو نیز مدتی قبل مدعی شد که رمزی میتواند بر اساس یک مبادله به نیوکمپ وارد شود . البته موندو خوشبینانه اعلام کرد گومز پیشنهاد بارسلونا برای تبادل را رمزی است اما منابع انگلیسی همان زمان اعلام کردند آرسنال دمبله را در عوض رمزی میخواهد .

 

روزنامه سان در آن زمان اعلام کرد که اونای امری سرمربی آرسنال طرفدار بزرگ دمبله است و آنها حاضرند رمزی را به نیوکمپ بفرستند . هرچند کمی در مورد آینده دمبله تردید وجود داشت اما اکنون دیگر بارسلونا هیچ شکی در مورد ماندن ستاره جوان فرانسوی اش ندارد .

 

هرچند میرور میگوید اگر رمزی در آرسنال به خواسته خود نرسد میتواند تابستان آینده به صورت رایگان راهی نیوکمپ شود .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.