پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مورینیو: نمی توانم با پوگبا شادتر از این باشم !

کد خبر : 82361  |  زمان ارسال : جمعه 26 مرداد 1397
آقای خاص شایعات را تکذیب کرد

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که پ از شایعه سان مبنی بر درگیری لفظی مورینیو و پوگبا مبنی بر اعلام درخواست مجدد جدایی از باشگاه و حرف نزدن با رسانه ها مطبوعات منتظر پاسخ مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی امروز بودند، مورینیو ضمن اعلام بسته شدن بازوبند کاپیتانی بر دست پوگبا از بودن در کنار این هافبک فرانسوی احساس خوشحالی کرد.

 

مورینیو ضمن تایید کاپیتانی پوگبا مقابل برایتون در مصدومیت والنسیا درخصوص ماجرای بین خود و پوگبا گفت:

حقیقت این است که دو سال می شود که در کنار هم هستیم و هرگز تا این حد با او خوشحال و شاد نبوده ام و نمی توانم رضایت بیشتری از او داشته باشم. او دوشنبه به تیم آمد و سه روز تمرین کرده بود که من از او خواستم در بازی مهم ابتدای فصل تیم را همراهی کند و او این کار را بهتر از انتظارمان انجام داد. وقتی که گفت خود را برای هواداران و تیم آماده کرده خب من هم همین را ازاو می خواهم. دقیقا همان چیزی که من از تمامی بازیکنان خود می خواهم و واقعا نمی توانم از او بیش از حال حاضر رضایت داشته و شاد باشم.

 

مورینیو درخصوص لفظ جریمه پوگبا بابت ترس از حرف زدن گفت:

شما باید این را از خودش بپرسید. جریمه شدن در اینجا به راحتی صورت نمی گیرد و در دو سال اخیر تنها مارشال جریمه شده. شما از خودش بپرسید من که نمی پرسم. من توجهی به این موضوع ندارم و فقط می خواهم که پوگبا برای تیم و هواداران خوب بازی کند که همین کار را نیز انجام داد. ما هیچ وقت باهم تند صحبت نکرده ایم و همواره احترام بین ما برقرار بوده و من هیچ مشکلی با او ندارم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.