پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: بسته به عملکرد مونیر و پاکو اعتماد خواهم کرد؛ ریکی در وقت نیاز ؛ سیستم بازی و خرید پوگبا؟

کد خبر : 82366  |  زمان ارسال : جمعه 26 مرداد 1397
اولین کنفرانس لالیگایی والورده

اختصاصی بارسانیوز – ارنستو والورده در آستانه آغاز لالیگا در اولین کنفرانس فصل خود قبل از بازی با آلاوس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

والورده درخصوص آلاوس گفت:

انتظار بازی مشابه با فصل گذشته را داریم چون آلاوس معمولا بازی های خوبی رارقم می زند و آخرین تیمی است که در اینجا در لالیگا به پیروزی رسیده است و از زمانی که آبلاردو هدایت تیم را برعهده گرفته نسبت به سبک خود وفادار بوده اند.

 

مونیر یا آلکاسر؟

کم یا بیشتر روی هرکدام با توجه به عملکردشان اعتماد خواهم کرد.

 

ریکی پویگ؟

او بازیکن تیم دوم است اما از عملکردش خوشحالیم و بسته به عملکردش او را دراختیار خواهیم داشت. بازیکن کافی داریم و اگر به او نیاز پیدا کنیم او را فراخواهیم خواند چون به کیفیتش ایمان داریم. او اوضاع را در پیش فصل به خوبی مدیریت کرد. اگر همچنان بههمین روند ادامه دهد و سزاواری خود را نشان دهدفرصت بودن در کنار ما را خواهد داشت. 

 

بازی در ایالات متحده؟

خب در ابتدا عجیب و غریب به نظر می رسد اما خب سوپر جام نیز در مراکش برگزار شد و امروز فوتبال حد و مرزی ندارد. در حال حاضر لالیگا قصد انجام این کار را خواهد داد و ما خواهیم دید چه می شود.

 

نقل و انتقالات؟

من همیشه گفته ام که تیم ما برای تقویت آماده است اما به بازیکنان فعلی اعتماد داریم و باید شانس خودمان را برای فتح مجدد لالیگا امتحان کنیم اما همیشه فرصت بازار باز است.

 

اولویت لیگ قهرمانان؟

اولویت بندی نداریم. همه جام ها اولویت ابتدای فصل ما است، برای آغاز فصل هیجان زده هستیم. راه فتح لیگ قهرمانان برنده شدن لالیگا است که در سال گذشته نیز همین را می خواستیم. روی داشتن فصلی بهتر متمرکز هستیم پس لیگ قهرمانان را می خواهیم.

 

سفر طولانی پیکه به آمریکا؟

معنی نمی دهد. او الان با ما تمرین خواهد کرد و خواهیم دید چه کار خواهد کرد. ممکن است بازکنی که در اینجا مانده باشد هم ندانیم که چه می کند.

 

سیلسن؟

امیدواریم که اوضاع را به خوبی مدیریت کنیم به صورتی که هر دو خوشحال باشند. دروازبانی وضعیتی متفاوت است

 

رافینیا؟

بازارها در حال بسته شدن هستند و شایعات زیاد است و با این حال تا 31 آگوست منتظر خواهیم ماند. رافینیا فصل قبل مصدوم بود و در پیش فصل همراه ما نبود و در ژانویه برای به دست آوردن فرصت بازی خارج شد اما در این تابستان در پیش فصل حضور داشت و در حال حاضر در کنار ما است.

 

ویدال؟

نمی دانم که آمادگی بازی 90 دقیقه ای را دارد یا نه چون 4 ماه از میادین به دور بوده است.

 

لیست تیم های ملی و انتخاب آرتور؟

واقعیت دعوت بازیکنان به تیم های ملی هم برای ما و هم برای بازیکنان خوب است. این برای کوتینیو عادی است اما طبیعی است که آرتور شاد باشد.

 

مسئولیت سنگین؟

احساس مسئولیت در هر لحظه حس می شود، چالش ها و مشکلات در حال تکرار شدن هستند و باتری ها مجددا برای مقابله با آن ها شارژ شده اند. برنده شدن سخت نیست، دوباره برنده شدن سخت است.

 

عملکرد آبیدال و رامون و سیستم بازی؟

خب اوضاع تابستان قبل با این تابستان به کلی متفاوت بوده است. در سال قبل با خروج نیمار مواجه شدیم و اوضاع تغییر کرد و فرصت کمی برای خرید وجود داشت و در این تابستان نیز خیلی از جام جهانی برگشته اند و لالیگا را با چند دقیقه بازی آغاز خواهند کرد.

 

تقویم پیش رو تقویم دشواری است و باید تیم برای فصلی طولانی مدت آماده باشد و من به همین دلیل برای همه 4 هفته تعطیلی پس از جام جهانی درنظر گرفتم و از ان ها خواستیم تا یک هفته قبل از آغاز فصل خود را برسانند. انتظارات در حال افزایش است.

 

از نظر سیستم بازی در حال حاضر راحتی بیشتری احساس می کنم. روش های مختلفی وجود دارد. عجیب است که بگویم فلان بازیکن مثلا در جناح چپ بازی خواهد کرد و کاری خواهیم کرد تا حریف متعجب شود. حمله کردن یک چیز است ودفاع چیز دیگر

 

پوگبا؟

ما با صحبت نکردن درخصوص بازیکنان تیم های دیگر به آن ها احترام می گذاریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.