پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بررسی ترکیب بارسلونا برابر آلاوس در بازی فردا شب

کد خبر : 82373  |  زمان ارسال : جمعه 26 مرداد 1397
ترکیب مورد نظر شما چیست ؟ در نظرات بگویید

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش بارسا بلوگرانا , در حال حاضر برای 3 پست تردیدی وجود ندارد . مارک تراشتگن درون دروازه , سمدو در پست دفاع راست و پیکه و اومتیتی در قلب خط دفاعی ! هرچند شاید لنگله جای اومتیتی قرار بگیرد زیرا بیگ سام آخرین نفری بود که به تمرینات اضافه شد .

 

جوردی آلبا نیز احتمالا در سمت چپ بازی را آغاز میکند . هرچند به نظر میرسد والورده , میراندا را فراموش نکرده است زیرا این مدافع جوان در اولین تمرین قبل از بازی با آلاوس شرکت کرد .

 

خط هافبک

مهمترین مساله برای والورده همینجاست . او میتواند 4-4-2 بچیند یا از سیستم سنتی بارسلونا یعنی 4-3-3 استفاده کند . در هر دو سیستم انتظار میرود بوسکتس و راکیتیچ در ترکیب شروع باشند . هرچند رافینیا با توجه به درخشش در بازی های پیش فصل و 2 بازی آخر برابر سویا و بوکا جونیور مربی را تحت تاثیر قرار داده است .

 

کوتینیو نامزد جالب توجه دیگری است که اینبار میتواند از ابتدای فصل 2018/19 در لالیگا بازی کند . او میتواند در خط هافبک و یا حمله بازی کند . در همین حال آرتور ملو و آرتورو ویدال دو خرید جدید نیز میتوانند در اولین بازی لالیگا فرصت داشته باشند .

 

خط حمله

معمولا مسی و سوارز بازیکنان ثابت در خط حمله هستند . بنابراین رقابت بر سر یک موقعیت دیگر جالب خواهد بود . دمبله در بازی برابر سویا در سوپرکاپ گلزنی کرد . اما مالکوم بازیکنی بود که بازی رسمی برابر سویا را از دست داد و علتش میتواند پُر شدن سهمیه خارجی باشد اما حضور او در لیست بازی برابر سویا نشان میدهد مشکل سهمیه به احتمال زیاد حل شده است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.