پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نکات مثبت و منفی بارسلونا در بازی با آلاوس از نگاه کارشناس ESPN

کد خبر : 82448  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 مرداد 1397
مسی هم نکته مثبت بازی بود و هم نکته منفی !

اختصاصی بارسا نیوز -  ساموئل مارسدن از ESPN نکات مثبت و منفی بازی دیشب بارسلونا و آلاوس را در هفته اول لالیگا بررسی کرد .

 

مثبت

ناامیدی در جام جهانی با آرژانتین به وضوح تاثیری در فرم باشگاهی مسی ندارد . او درخشان بود , بازی ایجاد کرد , سازماندهی کرد , گل زد و حتی 2 بار توپ را به تیرک زد . گل اول او 6هزارمین گل بارسلونا در لیگ بود - او همچنین در سال 2009 گل 5000 را به ثمر رسانده بود - و گل دوم او در بازی دیشب 385مین گل او در لیگ اسپانیا بود . در نیمه دوم کوتینیو آمد و مربی ارنستو والورده را خوشحال کرد . چه کسی است که از کسب 3 امتیاز در بازی اول فصل خوشحال نشود ؟

 

منفی

بارسلونا یک بار دیگر برای موفقیت وابسته به مسی بود و عدم حمایت سوارز موضوع دیگری بود . مهاجم اروگوئه ای در ابتدای فصل گذشته هم با مشکل مواجه بود اما در نهایت 31 گل در تمام مسابقات به ثمر رساند اما کندی او و لمس ضعیف او نگران کننده هستند . او فرصت ها را از دست داد .

 


توییت : سوارز در زمین عملکرد خوبی نداشت اما این باعث نمیشود آمار او را در 200 بازی با بارسلونا نادیده بگیریم : 150 برد , 26 مساوی , 24 باخت , 152 گل , 76 پاس گل و 12 عنوان قهرمانی


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.