پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستاره اتلتیکو مادرید , کلید انتقال رابیو به بارسلونا

کد خبر : 82453  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 مرداد 1397
موندو دپورتیوو میگوید شاید بازیکن اتلتیکو مادرید , رابیو را به بارسلونا برساند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش ها فیلیپه لوئیس مدافع اتلتیکو مادرید درخواست خروج داده است و میخواهد به پاری سن ژرمن بپیوندد اما باشگاه فرانسوی برای خرید او به پول نیاز دارد .

 

هنوز 13 روز تا پایان نقل و انتقالات اسپانیا و فرانسه باقی مانده است . پنجره در این 2 لیگ در روز 31 آگوست بسته میشود . اما در حال حاضر در مورد رابیو درب بسته نشده است . پاری سن ژرمن میداند که رابیو تنها در صورت دستمزد بالا حاضر به ماندن است و همین کمک میکند تا او برای پیوستن به بارسلونا شانس داشته باشد . البته قضیه پیچیده تر است اما در مجموع انتقال او غیرممکن نیست .

 

همانطور که موندو گزارش داده , باشگاه بارسلونا در عین حالی که تمایل به رابیو ندارد اما در باشگاه هنوز هم احتمال این انتقال را در رد نمیکنند .

 

حالا اخباری در مورد فیلیپه لوئیس 33 ساله منتشر شده است که نشان میدهد این بازیکن به دنبال خروج از اتلتیکو مادرید است و شرایط او بی شباهت با رابیو نیست زیرا هر دو 1 سال به انتهای قراردادشان باقی مانده است .

 

 

مدافع اتلتیکو یک پیشنهاد از پاری سن ژرمن دارد اما برای این انتقال به پول نیاز است . در حال حاضر پاری سن ژرمن 172 میلیون یورو برای بازیکن پرداخته است درحالی که آنها تنها 65 میلیون یورو بازیکن فروخته اند . 135 میلیون یورو از مبلغ خرید مربوط به کیلیان امباپه است .

 

آنها تابستان قبل نیز بازیکنان زیادی خریداری کردند که از جمله میتوان به نیمار با 222 میلیون یورو اشاره کرد . چنین شرایطی پاری سن ژرمن را مجبور میکند تا بدون فروش دست به خرید جدید نزند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.