پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهمترین داستان های امروز : 4 خبر از منابع معتبر !

کد خبر : 82461  |  زمان ارسال : یکشنبه 28 مرداد 1397
لینک های آبی شما را به جزئیات هر خبر هدایت میکند

اختصاصی بارسا نیوز - در ادامه با مهمترین اخبار یکشنبه 28 مرداد 97 همراه ما باشید و در کمتر از 5 دقیقه در جریان اتفاقات مهم روز قرار بگیرید .

 

ارنستو والورده پس از پیروزی 3-0 مقابل آلاوس به تمجید از مسی پرداخت و گفت " مسی نابغه است . ما خوش شانس هستیم که در دوران فوتبال او حضور داریم . ما میخواهیم او را به مانند خرگوش هر روز از کلاه بیرون بکشیم ( مانند شعبده باز ) . او همیشه شما را شگفت زده میکند و هرگز متوقف نمیشود . من هیچ ایده ای نداشتم که او میخواهد ضربه آزادش را چگونه بزند . هیچکس نمیدانست " .

 

آبلاردو سرمربی آلاوس نیز تاج پادشاهی را بر سر مسی گذاشت . او با وجود شکست تیمش توسط مسی گفت " مسی یک بار دیگر تفاوت ها را رقم زد . او هدیه ای برای فوتبال است .. اما نه زمانی که مقابل شما بازی میکند ! من تاکنون بازیکن بهتری از او را هرگز ندیده ام اما این باعث نمیشود وقتی امشب به خانه میروم خوشحال باشم " .

 

گیلرمو آمور مدیر روابط عمومی بارسلونا در خصوص پوگبا صحبت کرد " در حال حاضر تیم خوبی برای رسیدن به اهدافمان داریم و نمیدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد اما ما یک تیم قوی داریم " .

 

لیونل مسی با گل فوق العاده اش به آلاوس حالا زننده 6هزارمین گل پس از 5هزارمین گل لالیگایی بارسلونا بوده است . او همچنین به بازیکنی تبدیل شد که در 10 فصل متوالی حداقل 1 گل ضربه آزاد به ثمر رسانده است . او ترفند زدن ضربات آزاد را از رونالدینیو آموخته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.