پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد 5 میلیون یورویی PSG برای خرید ستاره اتلتیکو مادرید

کد خبر : 82464  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 مرداد 1397
اتلیتکو مادرید با شرایط عجیبی در خصوص فیلیپه لوئیس مواجه شده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , فیلیپه لوئیس به صورت غیرمنتظره خواستار جدایی و پیوستن به پاری سن ژرمن است . بازیکن برزیلی درخواست خروج کرده اما مشکل جدای از پیشنهاد عجیب پاری سن ژرمن این است که آنها 2 هفته برای خرید جایگزین فرصت دارند .

 

کادنا سر میگوید پیشنهاد پاری سن ژرمن برای خرید فیلیپه لوئیس 5 میلیون یورو است که مبلغ بسیار پایینی میباشد . قرارداد فیلیپه تنها 1 سال دیگر اعتبار دارد اما با این وجود پیشنهاد باز هم عجیب است زیرا ما در مورد یکی از بهترین بازیکنان ملی پوش برزیل و یکی از بهترین ها در پست خودش صحبت میکنیم .

 

فیلیپه لوئیس در بازی برابر رئال مادرید در فینال سوپرجام اروپا حضور نداشت که علتش میتواند مدت کم تمرینات او باشد و علاوه بر این شاید کاپیتانی گریزمان جلوتر از او نیز یکی از دلایل ناراحتی این مدافع برزیلی برای خروج باشد .

 

 

کادنا سر میگوید این بازیکن به توافق 2 ساله + 1 فصل اختیاری رسیده است و در مورد همه چیز با باشگاه فرانسوی صحبت کرده است .

 

در فرانسه میگوید انتقال فیلیپه میتواند با 12 الی 15 میلیون انجام شود اما پیشنهاد اول پاری سن ژرمن با این مبالغ فاصله زیادی دارد .

 

گفتنی است موندو امروز در گزارشی مدعی شد خروج فیلیپه لوئیس میتواند پاری سن ژرمن را وادار به فروش آدرین رابیو کند اما اگر انتقال با چنین مبلغ پایینی صورت بگیرد بعید است انتقال رابیو نیز امکان پذیر باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.