پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آخرین تلاش ها برای جذب فرانکی دی یونگ

کد خبر : 82473  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 مرداد 1397
بارسلونا فشار جدیدی برای جذب این بازیکن می آورد !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا امیدوار است بتواند دی یونگ را جذب کند.

 

طبق گزاش اسپورت ، بارسلونا میخواهد برای دیگر شانس خود را برای جذب فرانکی دی یونگ در این تابستان انجام دهد هر چند که باشگاه هلندی مخالف خروج وی در این تابستان است. باشگاه بارسلونا در هفته پیش رو جلسه جدیدی در مورد این مسئله برگزار میکنند آبی اناری پوشان به دنبال تقویت خط هافبک خود هستند و تمایل زیادی به استخدام این هافبک هلندی آینده دار دارند.

 

آژاکس به بارسلونا اعلام کرده است که آن ها میخواهند فرانکی دی یونگ را برای یک فصل دیگر نگه دارند چرا که هدف آن ها فتح لیگ هلند است. آن ها در تابستان خروجی هایی داشته اند اما دیگر نمیخواهند که این استعداد را از دست بدهند. به نظر میرسد که اگر آژاکس نتواند به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند احتمال وجود وی وجود دارد. بارسلونا حاضر است چند بازیکن خود را به فروش برساند تا جا برای ورود این بازیکن باز شود.

 

دی یونگ میخواهد راهی بارسلونا شود اما از طرف دیگر احترام خاصی برای باشگاه آژاکس قائل است. این استعداد میخواهد در این تابستان یا تابستان بعدی راهی بارسلونا شود در بارسلون آن ها معتقد هستند که فرانکی کاملا مناسب سبک تیم است چرا که میتواند در پست های مختلفی بازی کند. باشگاه این هفته فشار جدید برای جذب بازیکن خواهد آورد آن ها امیدوارند که همه چیز دوستانه بین دو باشگاه حل شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.