پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پل پوگبا به هدف خود رسید !

کد خبر : 82475  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 مرداد 1397
پوگبا مبلغ 3.8 میلیون یورو بابت وفا داری دریافت میکند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، در هفته اول رقابت های لیگ جزیره شایعات زیادی پیرامون انتقال پوگبا به بارسلونا منتشر شده بود و هافبک فرانسوی نیز بعد از گلزنی در مقابل لستر سیتی با خوشحالی نکردن و انجام یک مصاحبه عجیب به این شایعات تا حد زیادی دامن زد. پوگبا روز گذشته نیز در شکست تیمش مقابل برایتون موفق شد در دقیقه 93 از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

 

بارسلونا برای جذب پوگبا مشکلات زیادی دارد و از طرفی نیز پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ جزیره بسته شده و خروج این بازیکن غیر ممکن است. پوگبا حالا به هدف خود رسیده چرا که منچستر یونایتد به خاطر وفا داری به این باشگاه پاداشی به ارزش 3.8 میلیون یورو به حقوقش اضافه کرده چرا که او در تابستان شیاطین سرخ را ترک نکرده ، پوگبا در دو بازی اخیر منچستر یونایتد کاپیتان بوده است.

 

بارسلونا همچنان وضعیت جذب پوگبا را برای زمستان یک تابستان سال آینده زیر نظر دارد. در صورت خروج احتمالی پل پوگبا از منچستر یونایتد قطعا مینو رایولا ایجنت مشهور این بازیکن میتواند نقش مهمی ایفا کند گفتنی است که در قوانین جدید بازیکنان میتوانند در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای دو تیم مختلف به میدان بروند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.