پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: بارسلونا جام های زیاد می خواهد؛ همان روحیه فصل گذشته را از تیم می خواهم

کد خبر : 82532  |  زمان ارسال : چهارشنبه 31 مرداد 1397
ارنستو به دنبال برآورده کردن انتظارات

اختصاصی بارسانیوزارنستو والورده در گفت و گو با مجله باشگاه بارسلونا در بخش هایی از آن درخصوص بالا بودن انتظارات از سرمربی بارسلونا بودن پاسخ داد.

 

ارنستو والورده درخصوص فصل پیش رو و نیاز تیم برای رسیدن به حداکثر موفقیت گفت:

من می خواهم که همان روحیه تیمی فصل گذشته را حفظ کنیم. انجام این کار در طول فصل کار آسانی نیست به ویژه در تیمی مثل بارسلونا که همیشه برای حمله کردن بازی می کند. حریفانمان به صورت کلی نتوانستند روحیه ما را متوقف کنند و این برای حفظ ثبات و رسیدن به قهرمانی ضروری است. ما تلاش زیادی می کنیم تا هم در حمله و هم در دفاع متحد باشیم.

 

ما روز وحشتناکی مقابل رم داشتیم و باید در اینگونه شرایط مراقبت کنیم چون در اینگونه بازی های حذفی یک اشتباه در یک روز بد می تواند دست شما را از جام کوتاه کند.

 

سال هایی وجود داشت که بارسلونا همه جام های فصل را کسب می کرد و بعضی وقت ها هم 5 جام از 6 جام فصل را بنابراین باشگاه تعداد جام زیادی می خواهد اما نمی تواند همیشه جام های زیادی را برنده شد چون بسیار دشوار است و بهترین راه برای انجام این کار این است که از روز اول تا آخر خوب باشید چون در جام های حذفی گونه چون لیگ قهرمانان حتی 10 دقیقه بد هم می تواند شما را حذف کند اما لیگ داخلی اینگونه نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.