پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرصت طلبی رئال برای خرید امباپه و نیمار

کد خبر : 82564  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 شهریور 1397
یوفا در حال تحقیق روی پاری سن ژرمن

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، پاری سن ژرمن تا چند روز آینده باید مبلغ 180 میلیون یورویی بند خرید انتقال قرضی یکساله کیلیان امباپه را به باشگاه موناکو پرداخت کند در شرایطی که یوفا تحقیق خود را روی پرونده های درآمد تبلیغاتی این باشگاه پاریسی آغاز کرده است.

 

طبق گزارش، پاری سن ژرمن که مدعی است هزینه سنگین خرید های خود را از درآمدهای اسپانسری پرداخت کرده است اما یوفا پس از شکایت خاویر تباس رئیس لالیگا درحال بررسی ساختگی بودن قراردادهای تبلیغاتی و دریافت هزینه از بانک قطری است.

 

از این رو فلورنتینو پرز به دنبال فرصت طلبی از این ماجرا است چون انتظار می رود حکم یوفا تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات صادر گردد و در صورتی که پاری سن ژرمن محکوم معرفی گردد مجبور به بازگرداندن امباپه به موناکو و جبران 90 میلیون یورو جهت برقراری تعدال در میزان خرید و فروش خود است که رئال مادرید می تواند در این شرایط امباپه را به خدمت بگیرد که البته پاری سن ژرمن نیز می تواند با درخواست تجدیدنظر وقت بگیرد تا پنجره تابستانی بسته شود.

 

اما در صورتی که پاری سن ژرمن مجبور به تامین پول جهت صاف کردن حساب خود باشد می تواند حتی تن به فروش نیمار نیز دهد که فلورنتینو پرز 300 میلیون یورو برای خرید درنظر گرفته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.