پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

5 دلیل برای ماندن راکیتیچ در بارسلونا

کد خبر : 82650  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 شهریور 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - شب گذشته ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا اعلام کرد در این تیم میماند و به شایعات پایان داد . در روزهای گذشته پاری سن ژرمن به این بازیکن علاقه مند بود و آنها حاضر به پرداخت مبلغ زیادی بودند اما بازیکن فینالیست جام جهانی تصمیم گرفته است تا در نیوکمپ بماند .

 

مارکا این دلایل را برای تصمیم راکیتیچ عنوان کرد :

تعهد بازیکن به بارسلونا

راکیتیچ در بارسلونا راحت است . از زمان ورود به نیوکمپ او همواره در ترکیب اصلی حضور داشته است و اگرچه انتخاب نشدن او به عنوان یکی از 4 کاپیتان تیم شگفت آور است اما او در بارسلونا احساس مهم بودن میکند و در این شهر نیز خوشحال است .

 

بهبود قرارداد

اگرچه پیشنهاد پاری سن ژرمن حداقل افزایش 2 برابری دستمزد بود اما به نظر میرسد این بازیکن از سوی باشگاه نیز پیشنهاد خوبی دریافت کرده است و آنها قول بهبود دستمزد او را داده اند . البته هنوز مقدار آن مشخص نیست

 

ایستادگی والورده

نکنه مهم نقش مربی در این بازی نقل و انتقالاتی است . ارنستو تمایلی به خروج راکیتیچ ندارد و او را یکی از بازیکنان مهم تیم میداند . راکیتیچ بازیکنی است که بیشترین بازی را تحت نظر والورده انجام داده است و او وابستگی زیادی به این بازیکن دارد و از دست دادن او را فاجعه میداند .

 

بند خروج

بارسلونا حاضر به فروش راکیتیچ نبود و اگر پاری سن ژرمن این بازیکن را میخواست باید مبلغ 125 میلیون یورو را میپرداخت که به نظر میرسد مبلغ به اندازه کافی بود تا مانع خروج شود .

 

پیشنهاد پاری سن ژرمن

گزارش های زیادی در خصوص علاقه پاری سن ژرمن به راکیتیچ وجود دارد اما هیچکدام قابل اعتماد نیستند اما گفته میشود باشگاه فرانسوی حاضر بود 90 میلیون یورو برای راکیتیچ بپردازد که مورد تایید باشگاه بارسلونا نبود . پیشنهاد باشگاه فرانسوی 35 میلیون یورو کمتر از بند خروج ایوان بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.