پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله با سیستم والورده سازگار است

کد خبر : 82651  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 شهریور 1397
گزارشی از مارکا

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده در طول پیش فصل پیام روشنی برای عثمان دمبله ارسال کرد و گفت که بازیکن فرانسوی باید بیشتر در کارهای دفاعی شرکت کند و در حال حاضر روشن است که این ستاره سابق دورتموند با سیستم مربی تطبیق یافته است .

 

دمبله بامداد امروز تنها گل بارسلونا مقابل رئال وایادولید را به ثمر رساند , هرچند عملکرد او مانند بازی های قبل نبود که میتوان به مشکلات زمین نیز مرتبط دانست .

 

پس از آنکه دمبله در فصل اول خود با مصدومیت به حاشیه رفت اما در فصل جدید او تبدیل به بازیکن ثابت ترکیب شده است .

 

والورده تلاش کرده تا با کمک دمبله سیستم 4-3-3 را احیا کند و به این صورت طرفداران این تیم را آرام کند . با این حال هنوز مشخص نیست چقدر طول میکشد تا برنامه های او برای لالیگا و لیگ قهرمانان آغاز شود .

 

 

شواهد در بازی بامداد امروز نشان میدهد دمبله هنوز برای رسیدن فرم ایده آل به زمان نیاز دارد اما در هر صورت او حالا هم بازیکن تعیین کننده ای است . در شبی که مسی چندان خوب نبود این مهاجم فرانسوی 3 امتیاز ارزشمند را برای تیم بدست آورد . خروج نیمار در فصل گذشته باعث ایجاد یک خلا در سمت چپ شد و دمبله جای او را گرفته است . با خروج اینیستا نیز کوتینیو حالا در سمت چپ خط میانی بازی میکند . جوردی آلبا پشت سر آنهاست و شریک خوبی محسوب میشود .

 

دمبله بدون توجه به وضعیت دشوار بازی با وایادولید تبدیل به یک تهدید دائمی برای این تیم شده بوده بود .

 

گل این بازیکن از روی توپی که روبرتو از گوشه سمت راست پرتاب کرد به ثمر رسید .

 

از زمان پیوستن دمبله به بارسلونا این بازیکن 6 گل به ثمر رسانده است اما نشانه های اولیه در فصل 2018/19 بارسلونا حاکی از آن است که این بازیکن به طور کلی با سیستم والورده سازگار است و مربی اکنون به او برای بازی به عنوان استارتر اعتماد دارد .

 

نتایج تنها زمانی مثبت است که آنها بتوانند با بازسازی سبک درخشان فوتبال خود در لیگ قهرمانان به جایی برسند که در فصل های گذشته در آن ناکام بوده اند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.