پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهمترین داستان های امروز : 5 خبر از منابع معتبر !

کد خبر : 82658  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 شهریور 1397
لینک های آبی شما را به جزئیات هر خبر هدایت میکند

اختصاصی بارسا نیوز - در ادامه با مهمترین اخبار یکشنبه 4 شهریور 97 همراه ما باشید و در کمتر از 5 دقیقه در جریان اتفاقات مهم روز قرار بگیرید .

 

بارسلونا موفق شد بامداد یکشنبه وایادولید را در زمینی که کیفیت بسیار پایین داشت شکست دهد . جرارد پیکه این را یک ناامیدی بزرگ توصیف کرد . لالیگا نیز به انتقاد از وضعیت چمن پرداخت و طبق گزارش ها بارسلونا نیز شکایت کرد .

 

ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا با وجود شایعات زیاد در مورد آینده اش و علاقه پاری سن ژرمن تصمیم دارد در بارسلونا بماند . او اصرار دارد که خودش و خانواده اش در بارسلونا بسیار خوشحال هستند .

 

طبق گزارش آ.اس , آینده رافینیا هنوز نامشخص است . او مورد علاقه دو باشگاه رئال بتیس و بنفیکا است . بعید است باشگاه بتیس توانایی پرداخت مبلغ 25 میلیون یورو را داشته باشد درحالی که بنفیکا با توجه به شانس حضور در لیگ قهرمانان میتواند اولویت رافینیا قرار بگیرد .

 

بر اساس گزارش اخیر اسپورت , دورتموند به دنبال انتقال قرضی 1 ساله آلکاسر با مبلغ 2.2 میلیون یورو است . این منبع افزود که باشگاه بارسلونا برای فروش دائم این بازیکن بندی به مبلغ 20 الی 25 میلیون یورو در قرار خواهد داد .

 

واتسکه مدیر عامل باشگاه بورسیا دورتموند در مصاحبه ای احتمال خرید آلکاسر را رد نکرد . او گفت اگر فرصت مناسبی باشد حتما برای خرید یک شماره 9 اقدام میکنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.