پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بتیس در حال تهیه مسیرهای جایگزین برای رافینیا

کد خبر : 82667  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 شهریور 1397
باشگاه برای او 30 میلیون میخواهد و صدای بنفیکا شنیده میشود

اختصاصی بارسا نیوز - آینده رافینیا هنوز مشخص نشده است اما این هفته بازار نقل و انتقالات بسته میشود . پدر او که ایجنت این بازیکن نیز هست روز گذشته از علاقه شدید رئال بتیس گفت .

 

اما در عین حال پدر رافینیا گفت که بتیس میداند باید برای رافینیا چه کاری انجام دهد . این صحبت او به این موضوع اشاره دارد که اگر آنها رافینیا را میخواهند نظر بارسلونا را میدانند و باید 30 میلیون یورو را بپردازند . بتیس حوله پرتاب نکرد ( اصطلاح پرتاب حوله در ورزش به معنای تسلیم شدن است ) اما استادیو دپورتیوو مدعی شد آنها از روز دوشنبه یک راه حل جایگزین ایجاد میکنند .

 

رافینیا برزیلی میداند که 2 دوست او یعنی بارترا و کریستین تیو در بتیس هستند و آنها علاقه زیادی برای حضور او در این باشگاه دارند اما انتقال رافینیا به معجزه نیاز خواهد داشت . مازینیو پدر او دیروز اعتراف کرد که علاوه بر بتیس مشتریان دیگری نیز وجود دارند و حتی ماندن رافینیا در بارسلونا نیز یکی از گزینه هاست .

 

آ.اس نیز از بنفیکا به عنوان مشتری دیگر رافینیا نام برده است که اگر موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شوند این انتقال محتمل تر خواهد شد . آنها در بازی رفت پلی آف این تورنومنت به تساوی 1-1 برابر پائوک رسیدند و بازی بعدی آنها 7 شهریور است .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.