پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسای والورده هرگز به زیر امتیاز رئال مادرید نرفته است

کد خبر : 82668  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 شهریور 1397
رئال مادرید به مزیت ابتدای فصل پی برده است و آنها نمیخواهند در برابر بارسلونا مانند فصل گذشته عمل کنند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , رئال مادرید لوپتگی اول شدن در لالیگا را پس از پیروزی برابر ژیرونا جشن میگیرد زیرا این اتفاق از اولین هفته فصل قبل رخ نداده بود . صدرنشینی رئال به دلیل تفاضل بهتر نسبت به بارسلونا است . تفاضل آنها 5 و تفاضل بارسلونا 4 است با این حال باید این نکته قابل توجه است که بارسلونای ارنستو والورده هرگز امتیاز کمتری نسبت به رئال مادرید نداشته است . 40 هفته است که رئال مادرید در لالیگا امتیاز بالاتری از بارسلونا کسب نکرده است .

 

هر دو مربی هم لوپتگی و هم والورده میخواهند از این مزیت اول فصل برای بالابردن اهمیت لیگ استفاده کنند . والورده از ابتدای فصل گذشته در لالیگا موفق بود به طوری که سرمربی بارسلونا در سپتامبر 2017 اعلام کرد که همیشه یک قدم از رئال مادرید بالاتر است و افزود " ما در آغاز فصل هستیم و فاصله دو تیم زیاد نیست اما اهمیتی ندارد زیرا بهتر است که به جلو نگاه کنیم تا پشت سرمان " .

 

40 بازی و 1 شکست

تیم ارنستو والورده در 40 بازی لالیگایی اش تنها 1 بار شکست خورده است . تنها باخت والورده در اواخر فصل گذشته لالیگا برابر لوانته اتفاق افتاد . او در 35 بازی برنده و 9 تساوی نیز کسب کرده است .

 

رئال مادرید از ابتدای فصل گذشته لالیگا را از دست داد . در آن زمان بارسلونا در 2 بازی اول 6 امتیاز داشت و رئال مادرید 4 امتیاز . در پایان فصل 2017/18 اختلاف بارسلونا با رئال 17 امتیاز شد و رئال پس از بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رده سوم فصل را به پایان برد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.