پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده برای استفاده از بازیکنان جدید عجله ندارد

کد خبر : 82670  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 شهریور 1397
بازیکنان جدید والورده در ترکیب اصلی نیستند و او کاری که فصل گذشته انجام داد را تکرار کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , مربی ترجیح میدهد تا کار را با بازیکنان قدیمی اش آغاز کند و تازه واردها را به تدریج وارد ترکیب نماید . در لالیگا , نه آرتور ملو , نه لنگله , نه آرتورو ویدال و نه مالکوم هنوز در ترکیب اصلی قرار نگرفته اند .


والورده البته قبل از شروع فصل به لنگله و آرتور برابر سویا در فینال سوپرکاپ اسپانیا بازی داد و اومتیتی و راکیتیچ که تازه به تمرینات اضافه شده بودند را انتخاب نکرد . اما در مسابقات لالیگا او ترجیح داده است تا برای بازی به خریدهای جدید کمی زمان بگذرد و بر همین اساس هیچکدام از 4 بازیکن جدید هنوز در ترکیب اصلی قرار نگرفته اند . مالکوم آخرین بازیکنی بود که موفق شد در سومین بازی رسمی فصل جدید دقایقی بازی کند اما در همین حال لنگله مدافع سابق سویا هنوز در لیگ فرصت بازی نیافته است . آرتور ملو برابر آلاوس بازی کرد اما برابر وایادولید نبود . آرتورو ویدال شانس بیشتری داشت و در هر 2 بازی لیگ به عنوان تعویضی در دقایق پایانی به میدان آمد .

 

البته جای نگرانی نیست . فصل گذشته هم چنین اتفاقی افتاد . سمدو فصل گذشته اولین بازی خود را به عنوان بازیکن اصلی از هفته سوم و پائولینیو از هفته هشتم تجربه کرد . احتمالا والورده در چنین تصمیمی وضعیت دمبله و مصدومیت این بازیکن در هفته های ابتدایی فصل قبل را در نظر گرفته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.