پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مهمترین داستان های امروز : ۶ خبر از منابع معتبر !

کد خبر : 82692  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 شهریور 1397
لینک های آبی شما را به جزئیات هر خبر هدایت میکند

اختصاصی بارسا نیوز - در ادامه با مهمترین اخبار دوشنبه 5 شهریور 97 همراه ما باشید و در کمتر از 5 دقیقه در جریان اتفاقات مهم روز قرار بگیرید .

 

طبق گزارش رسانه های کاتالان , بارسلونا اولین تیمی است که در زمین چمن جدید رئال سوسیداد در آنوئتا بازی برگزار میکند . این بازی از هفته چهارم لالیگا برگزار میشود و احتمال اینکه شرایط زمین مشابه زمین وایادولید باشد وجود دارد .

 

اسپورت گزارش داد که باشگاه پاری سن ژرمن به صورت رسمی به بارسلونا در مورد شکایت هشدار داده است . این باشگاه , اقدام به تهدید به شکایت از بارسلونا به فیفا برای ارتباط با آدرین رابیو کرده است . پاری سن ژرمن معتقد است خودداری رابیو از تمدید قرارداد به علت توافق پشت پرده با بارسلونا است .

 

جرارد پیکه از خرید پوگبا استقبال کرد " او بازیکن عالی است . ما در اینجا از ورود او استقبال میکنیم اما تا زمانی که او و یا باشگاه چیزی نگوید او بازیکن منچستر یونایتد است " .

 

نیمار یک بار دیگر به ملاقات هم تیمی های سابق خود در بارسلونا رفت . او شایعه پیوستن به رئال مادرید را رد کرد و از رابطه نزدیک خود با رختکن بارسلونا گفت و افزود که نمیخواهد مقابل بارسلونا بازی کند .

 

بازیکن سابق رئال مادرید , وفاداری مسی به بارسلونا را مورد ستایش قرار داد و گفت مسی هرگز بارسلونا را ترک نمیکند و از رفتن رونالدو ناراحت شده است .

 

طبق گزارش راک وان , پاکو آلکاسر مهاجم بارسلونا روز سه شنبه راهی دورتموند میشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.