پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : چه کسی در پشت پرده ماندن راکیتیچ است ؟

کد خبر : 82693  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 شهریور 1397
راکیتیچ بازیکنی است که ارنستو والورده به او بیشترین اعتماد را دارد . پاری سن ژرمن پیشنهاد مالی بزرگی به او کرد اما هافبک کروات آن را نپذیرفت .

اختصاصی بارسا نیوز - ایوان راکیتیچ همیشه مورد اعتماد والورده بوده است و در کنار مسی در دوران والورده بیشترین تعداد بازی را در فصل گذشته انجام داد .

 

 

پیشنهاد پاری سن ژرمن وسوسه انگیز بود اما هافبک 30 ساله بارسلونا پس از پیروزی 1-0 مقابل وایادولید تایید کرد که هم خود و هم خانواده اش خوشحال هستند و او در مورد ماندن در بارسلونا هیچ تردیدی ندارد .

 

در همین حال ارنستو والورده نیز پس از شایعات علاقه پاری سن ژرمن به راکیتیچ گفته بود :

راکیتیچ بازیکن بسیار مهمی برای تیم است و من روی او حساب میکنم و امیدوارم او بماند .

 

من میخواهم بهترین بازیکنان را داشته باشم و راکیتیچ یکی از آنهاست . ما در اینجا به دنبال تجارت نیستیم بلکه میخواهیم برنده عناوین قهرمانی شویم .

 

خاویر رودریگر مارزو نویسنده روزنامه اسپورت مدعی شده است که در هیئت مدیره موافق فروش راکیتیچ بودند . او گفت :

بعضی از اعضای هیئت مدیره از موافقان انتقال بودند زیرا فکر میکردند که این کار خوبی است و اعتقاد داشتند باعث سود مالی زیادی برای باشگاه میشود . اما نه . رویاهای کاری آنها پس از مداخله والورده برای جلوگیری از این انتقال از بین رفت .

 

در همین حال ارنستو والورد به غیر از پیام مهمی که به هیئت مدیره فرستاد طبق گزارش مارکا و اسپورت با راکیتیچ گفتگوی مفصلی داشت و به این بازیکن اطمینان داد که او همچنان بازیکن مهمی برای او است . والورده همچنین گفت که حضور او به تعادل در تیم کمک میکند .

 

ایوان راکیتیچ - ivan rakitic

 

در همین حال شاید بد نباشد به این نکته نیز اشاره کنیم که راکیتیچ در طی فصل گذشته راکیتیچ با 71 بازی باشگاهی و ملی , از این لحاظ رکورد دار جهان بود .

 

 راکیتیچ با 71 بازی بالاتر از ویلیان با 70 و سونگ هیون مین، دی بروین و رشفورد با 68 بازی بیشترین تعداد بازی را در فصل 2017/18 انجام داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.