پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پشیمانی نیمار از ترک بارسلونا ، احتمال بازگشت ؟

کد خبر : 82707  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 شهریور 1397
نیمار از ترک بارسلونا کاملا پشیمان است !

اختصاصی بارسا نیوز - نیمار از ترک بارسلونا پشیمان است.

 

طبق گزارش موندو ، حقیقت آن است که نیمار جونیور ستاره 26 ساله از ترک بارسلونا بسیار پشیمان است. نیمار راهی این باشگاه فرانسوی شد تا رهبر تیم باشد اما شرایط آن گونه که او تصور میکرد پیش نرفت و حالا شرایط خوبی ندارد. باشگاه فرانسوی بعد از داستان شکایتش از بارسلونا برای حق کمیسیون تمدیدش رابطه اش با باشگاه بسیار تیره شده است.

 

نیمار بعد از ترک بارسلونا رابطه خود را با بازیکنان بارسلونا حفظ کرده و در روز گذشته نیز به تمرینات بارسلونا آمد و روزش را در کنار هم تیمی های سابق سپری کرد. رفتار نیمار نشان میدهد که او از ترک بارسلونا کاملا پشیمان است اما نمیتواند این مسئله را در رسانه ها مطرح کند. نیمار در این فصل در باشگاه فرانسوی ادامه میدهد اما در فصل آینده برای خروجش فشار می آورد و مقصد احتمالی او نیز رئال مادرید خواهد بود.

 

اگر نیمار درخواست بازگشت به بارسلونا داشته باشد چه میشود ؟ باشگاه قبول میکند ؟ اگر او به صورت رسمی در مصاحبه خود از ترک بارسلونا اعلام پشیمانی کند کند چگونه میشود ؟ بعد از شکست در جذب گریزمان بهتر نیست به سراغ جذب یک ستاره دیگر رفت ؟ در رخکتن بارسلونا و بین ستاره های اول تیم هنوز برخی خواهان بازگشت نیمار هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.