پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آبیدال تنها آدریان رابیو را میخواهد

کد خبر : 82720  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 شهریور 1397
جذب آدریان رابیو هدف اصلی آبیدال است !

اختصاصی بارسا نیوز - مرد فرانسوی علاقه خاصی به رابیو دارد.

 

طبق گزارش مارکا ، اریک آبیدال مدیر ورزشی فرانسوی بارسلونا به شدت خواهان جذب آدریان رابیو است. تا به اینجای کار بارسلونا با مخالفت های باشگاه پاریسی مواجه شده اما آبیدال اعتقاد دارد که میتواند با این هافبک فرانسوی قرارداد امضا کند. قرارداد رابیو در پایان فصل به اتمام میرسد و او تمام پیشنهاد های تمدیدش را نیز رد کرده است.

 

همه چیز برای ورود آدریان رابیو به بارسلونا باز است و این باشگاه حاضر است برای جذبش 50 میلیون یورو هزینه کند. در صورتی که بارسلونا نتواند در روز های آتی وی را جذب میکند احتمال دارد که در زمستان بار دیگر برای جذبش اقدام کند و در آن زمان نیز قیمت این بازیکن قطعا کاهش پیدا میکند چرا که اگر تمدید نکند در پایان فصل به صورت رایگان باشگاهش را ترک میکند.

 

با توجه به تغییر قوانین لیگ قهرمانان اروپا اگر رابیو در ژانویه راهی بارسلونا شود در رقابت های اروپایی میتواند برای بارسلونا نیز به میدان برود. بارسلونا در گذشته برای جذب بازیکنان پاریس از جمله تیاگو سیلوا ، وراتی ، مارکینیوش و دیماریا اقدام کرده بود اما در جذاب آن ها ناکام بود. آبیدال اعتقاد دارد که میتواند مدیر پاریس را برای انجام این انتقال راضی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.