پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده : در پیچیده ترین گروه ممکن قرار داریم !

کد خبر : 82798  |  زمان ارسال : جمعه 9 شهریور 1397
به حمایت هواداران در دیدار های خانگی نیاز زیادی داریم !

اختصاصی بارسا نیوز - گروه سخت و پیچیده ای در پیش دارم.

 

طبق گزارش مارکا ، شب گذشته قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که تیم های بارسلونا ، تاتنهام ، اینتر میلان و پی اس وی در یک گروه قرار گرفتند. ارنستو والورده سرمربی بارسلونا اعتقاد دارد که تیمش در پیچیده ترین گروه ممکن قرار گرفته است.

 

گروه ما در لیگ قهرمانان

گروه سختی است و احتمال پیچیده ترین گروه ممکن باشد. شک ندارم که هیچ کدام از این تیم ها به ما فرصت نمیدهند و همه خواهان شکست دادن ما هستند. گروه جذابی است چرا که با تیم های بزرگ هم گروه شدیم و این انگیزه ما را بالا میبرد.

 

تاتنهام

آن ها تیمی هستند که سال ها در بالا ترین سطح ممکن بوده اند. آن ها پتانسیل بالایی از لحاظ فیزیکی و فنی دارند که قطعا یکی از سخت ترین دیدار های ما مقابل این تیم خواهد بود هر چند که در لیگ قهرمانان اروپا دیدار ساده وجود ندارد.

 

آیندهوون

آن ها در سال های اخیر همیشه در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته اند و عملکرد خوبی را نیز به نمایش گذاشته اند و روز های درخشانی را در این رقابت ها سپری کرده اند.

 

اینتر میلان

چند سالی است که آن ها در این رقابت ها غایب بودند اما حالا تیم و مربی بزرگی دارند که میتواند در بالاترین سطح باشد و همه را شگفت زده کند. قطعا آن ها انگیزه های بسیار زیادی دارند و شکست دادن تیم های ایتالیایی همیشه دشوار است.

 

تقویم

اینکه شروع و پایان رقابت برای ما در خانه خواهد بود یک تضمین کوچک است. امسال زمان برگزاری مسابقات تغییر کرده اما ما امیدوارم که هواداران در نیوکمپ ما را حمایت کنند. آن ها به ساعت قبلی عادت کرده بودند ما در دیدار های خانگی به حمایت آن ها نیاز زیادی داریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.