پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هفته ای بدون 12 ملی پوش اما با مسی و آلبا

کد خبر : 82888  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 شهریور 1397
اولین ترک اردوی تیم بابت بازی های ملی

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که بسیاری از بازیکنان بارسلونا حدودا از یک ماه قبل پس از بازی های جام جهانی به پیش فصل اضافه شدند اما با آغاز دور جدید بازی های ملی که برای اولین بار در طول فصل جدید برگزار خواهد شد راهی کشورهای خود می شوند.

 

با استراحت مسی از بازی های ملی در سال 2019 و دعوت نشدن جوردی آلبا، 12 بازیکن بارسلونا راهی اردوی تیم های ملی خواهند شد که بازی های ملی برای کشورهای اروپایی در تورنومنت جدید لیگ ملت های اروپایی جهت صعود به یورو 2020 و برای سایر کشورها دیدارهای تدارکاتی خواهد بود.

 

انریکه با دعوت از روبرتو و بوسکتس برای دیدار با انگلستان و کرواسی و تقابل با راکیتیچ دعوت کرد که راکیتیچ مقابل پرتغال نیز قرار خواهد گرفت.

 

تراشتگن نیز مقابل پرو در دیداری دوستانه و فرانسه بازی خواهد کرد که بنابراین م توان شاهد تقابل مارک با دمبله و اومتیتی بود و همچنین تقابل این دو با سیلسن در تیم ملی هلند که لاله های نارنجی مقابل پرو نیز دیداری دوستانه خواهند داشت. ورمالن نیز راهی تیم ملی بلژیک خواهد شد.

 

4 بازی عازم ایالات متحده و آسیا

 

اما ملی پوشان غیر اروپایی بارسلونا یعنی سوارز، کوتینیو و آرتور راهی ایالات متحده خواهند شد و آرتورو ویدال نیز به همراه سیلی به آسیا خواهد رفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.