پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: خودم را تا پایان قرارداد در بارسلونا می بینم؛ تیاگو می داند که حرف نمی زنم؛ ریکی پویگ؟

کد خبر : 82920  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 شهریور 1397
چیزی بیشتر از بارسلونا نمی خواهم؛

اختصاصی بارسانیوز – لیونل مسی در مصاحبه ای با رادیو کاتالونیا درخصوص موضوعات متنوعی صحبت کرد.

 

لیونل مسی با اعلام اینکه پس از شکست به هیچ وجه کسی حق صحبت کردن با او را ندارد، بستن بازوبند کاپیتانی را باعث افتخار دانست.

 

کاپیتان اول؟

این برای من باعث افتخار است که کاپیتان بارسلونا باشم و این بازوبند مسیر کارم را تغییر نخواهد داد. به عنوان کاپیتان خودم را شبیه به اینیستا می بینم.

 

شکست؟

از زمان تولد تیاگو سعی کردم به شکست متفاوت نگاه کنم اما هنوز هم آزارم می دهد و برایم سخت است که سرم را بالا بگیرم. پسرم تیاگو می داند که پس از شکست کسی نمی تواند با من در موردش حرف بزند. من عاشق بردن هر بازی و تورنومنتی هستم که در آن حضور دارم. شکست خوردن برایم دردناک است و روز بعد از شکست احساس بدی دارم. هم تیمی هایم باید مدت بیشتری منتظر حرف زدنم بمانند.

 

لیگ قهرمانان؟

درحال حاضر تیم های زیادی وجود دارند که برای بهترین شدن رقابت می کنند و فقط ما نیستیم که چنین هدفی داریم. تیم های ثروتمند زیادی حالا در بالاترین سطح حضور دارند. در دوران گواردیولا نیز مغلوب چلسی و اینتر میلان شده بودیم. اما حالا زمان فتح لیگ قهرمانان برای ما فرا رسیده است. تیم خوبی دراختیار داریم. سه سال است که در یک چهارم نهایی حذف می شویم و ضروری است که آن را فتح کنیم.

 

ریکی پویگ؟

خیلی خوب است که باشگاه مجددا به آکادمی و به این نوع از بازیکنان اعتماد کرده است. باشگاه از بازیکنان جوان راضی و خوشحال است. 

 

آینده تو؟

خب نمی توانم تا 40 سالگی بازی کنم و از سوی دیگر نمی دانم که چه موقع از بازی کنار خواهم کشید. همه چیز را در اینجا به دست آورده ام. از 13 سالگی به اینجا آمدم و زندگی خودم را در اینجا سپری کردم. در بهترین باشگاه دنیای و بهترین شهر جهان هستم و واقعا نیازی به رفتن به جای دیگری ندارم. در حال حاضر خودم را تا پایان مدت قراردادم در بارسلونا می بینم و پس از آن اگر باشگاه بخواهد در موردش حرف خواهیم زد. من نگران نیستم. احساس می کنم بخشی از باشگاه هستم و احساس می کنم که بارسلونا هویت من است درست مثل پویول و ژاوی

 

با بچه ها به چه زبانی حرف می زنی؟

کاتالونیایی

 

بارسلونا پس از تو؟

نمی دانم چه اتفاقی می افتد اما باشگاه می تواند آرامش داشته باشد.

 

وعده قهرمانی لیگ قهرمانان در اولین سخنرانی کاپیتان اولی مقابل بوکاجونیورز؟

آنچه که گفتم برون آمده از قلبم به عنوان احساس هر هوادار بارسلونا رد سرتاسر جهان بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.