پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مدیران بارسلونا به دنبال تسریع خرید دی یانگ

کد خبر : 82933  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 شهریور 1397
بارسلونا هرچه در توان دارد برای خرید زودتر دی یانگ انجام میدهد اما انتظار نمیرود قبل از تابستان آینده این انتقال صورت گیرد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , هافبک هلندی باشگاه آژاکس تبدیل به اولویت خرید بارسلونا شده است و آنها میخواهند در اسرع وقت این بازیکن را به نیوکمپ بیاورند . البته این به معنای جذب او در زمستان نیست بلکه فرنکی دی یانگ حداقل 1 سال دیگر در آژاکس بازی خواهد کرد .

 

ساندی تایمز اوایل هفته اعلام کرد که تاتنهام پوچتینو نیز به دنبال دی یانگ است . اما علاوه بر بارسلونا و تاتنهام , پاری سن ژرمن مشتری دیگر این بازیکن محسوب میشود .

 

در واقع پاری سن ژرمن باعث شده تا پپ سگورا , اریک آبیدال , رامون پلانس و اسکار گراو که همگی از مدیران نقل و انتقالاتی بارسلونا است به دنبال انتقال دی یانگ در سریع ترین زمان باشند .

 


بیشتر بخوانید : ویدیو شوخی باشگاه آژاکس با بارسلونا در مورد دی یانگ


 

آنطور که این گزارش مدعی است انتقال دی یانگ تا قبل از تابستان 2019 ممکن نیست . ما در حال صحبت در مورد عملیاتی هستیم که 50 الی 60 میلیون یورو برای دی یانگ هزینه خواهد داشت .

 

اخیرا باشگاه آژاکس ویدیویی منتشر کرده است که در آن , مدیر ورزشی این تیم به هیچ تماسی از باشگاه ها برای خرید بازیکنان این تیم پاسخ نداده است و در بین لیست تماس ها شاهد حضور نام بارسلونا و پاری سن ژرمن هستیم .

 

آژاکس به طور کلی بر روی لیگ قهرمانان که به تازگی مجوز بازی در آن را با عبور از پلی آف کسب کرده است وسواس داد و آنها در گروه خوبی نیز قرار گرفته اند .

 

یکی از دلایل خودداری آژاکس از فروش بازیکنانش همین حضور در لیگ قهرمانان اروپا بوده است . علاوه بر دی یانگ , د لیخت بازیکن دیگر آژاکس نیز مورد علاقه باشگاه های زیادی از جمله بارسلونا و منچستر سیتی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.