پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویدال : تمام عناوین را در بارسلونا میخواهم

کد خبر : 82949  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 شهریور 1397
وجود مسی به تیم قدرت میدهد

اختصاصی بارسا نیوز - در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم.

 

آرتورو ویدال خرید تابستانی بارسلونا بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش اضافه شده و در مورد وضعیتش صحبت هایی را انجام داده است.

 

بازگشت به تیم ملی

من خیلی خوشحالم که به تیم ملی برگشته ام . من خوب هستم ! از آن جا که از بارسلونا آمده ام احساس خوبی از لحاظ شرایط جسمانی دارم اما باید گام به گام رو به جلو حرکت کنم.

 

وضعیت مصدومیت

من مجبور نیستم که تمام بازی ها را 90 دقیقه بازی کنم زیرا چنین کاری دیوانگی است. من همچنان باید مراقب زانوم باشم چرا که مدت زیادی است بازی نکرده ام.

 

بارسلونا

من خیلی خوشحالم و جو فوق العاده ای در رخکتن تیم حاضر است و تیم نیز قدرتمند به نظر میرسد. در کل من خیلی خوشحالم اما در حال حاضر فقط میخواهم در باره تیم ملی صحبت کنم.

 

مسی از من تعریف کرد

من چیزی نخوندم چون سفر طولانی مدتی را سپری کردم. من باید آن مصاحبه را ابتدا بخوانم و سپس به شما پاسخ بدهم. ما همیشه از این مسئله آگاه هستیم که تیم با حضور مسی قدرتمند و خوشحال تر است. خوشحالم که در بارسلونا با مسی هم تیمی هستم حضور در کنار مسی بهتر از این است که در مقابلش بازی کنید.

 

بارسلونا

من از لحاظ روحی و جسمی خواهان فتح تمام عناوین است. من میخواهم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنم نه برای یک بار بلکه این عنوان را چندین بار میخواهم. فتح این مسابقات رویای من به عنوان بازیکن است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.